مقالات راما گیفت

در خرید خودکار تبلیغاتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

در خرید خودکار تبلیغاتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید خودکار تبلیغاتی یکی از راهکارهایی است که پیاده سازی استراتژی تبلیغاتی را راحت‌تر کرده و حتی هزینه کلی بازاریابی را کاهش می‌دهد. نکته امیدوار کننده در مورد استفاده از خودکار و روان نویس های تبلیغاتی این است که بسیار متنوع هستند و فرد می‌تواند بر روی هر کدام از آنها با توجه به نیاز خود و همچنین با توجه به جامعه هدف تبلیغاتی، سرمایه گذاری کند.

این تنوع در محصول باعث می‌شود که شخص بازاریاب با دست پرتری به سراغ افراد جامعه برود و برای هر کدام از آنها یک گزینه در اختیار داشته باشد. البته فرایند خرید خودکار تبلیغاتی یک هنر است و شما به عنوان یک بازاریاب باید این توانایی را داشته باشید که بین ویژگی‌های خودکار و جامعه هدف خود نقاط مشترک و متناسب را پیدا کنید. پس با این وجود، ۵ نکته زیر را به خاطر داشته باشید تا بتوانید یک خودکار تبلیغاتی خوب و مناسب را انتخاب کنید.

هدف ما از خرید خودکار تبلیغاتی چیست؟

همیشه در هر کاری، داشتن هدف به معنی گام اول محکم است. هر چه هدف ما در یک پروژه یا در یک کار، واضح‌تر باشد، گام‌های بعدی ما به شکل بهتری برداشته می‌شوند و می دانیم که دقیقاً در هر مرحله به سراغ چه گزینه‌ای برویم. در مورد خرید خودکار تبلیغاتی باید قبل از هر چیزی مشخص کنیم که دقیقاً هدف ما از خرید این خودکارها چیست و می‌خواهیم به چه نقطه‌ای برسیم. شاید برنامه اولیه ما اهدا کردن این خودکارها به تعداد وسیعی از دانش آموزان و دانشجویان باشد. یا برعکس ممکن است برنامه ما اهداء خودکارهای تبلیغاتی و روان نویس تبلیغاتی به مدیران و افراد ارشد یک شرکت باشد. پس باید در هدف اولیه خود مشخص کنیم که دقیقاً برنامه ما چیست و از چه ابزارهایی استفاده می‌کنیم.

این خودکارها به چه کسانی داده می‌شوند؟

این مورد نیز در همان قالب به هدف گذاری اولیه آورده می‌شود و در حقیقت بخشی از طرح اولیه این پروژه محسوب می‌شود. فرایند تبلیغات بسیار وسیع و گسترده است و جامعه هدف در هر کدام از آنها متفاوت است. یک نماینده شورای شهر یا یک نامزد انتخاباتی ترجیحاً به سراغ افراد بالای ۱۸ سال می‌رود، یک فروشنده نوشت افزار به سراغ کودکان، نوجوانان و جوانان می‌رود، و یک شرکت فروشگاهی تقریباً همه سنین را پوشش می‌دهند.

پس قبل از خرید خودکار تبلیغاتی مشخص کنید که چه کسانی در جامعه هدف شما قرار دارند و هر کدام از آنها چه نوعی از خودکارهای تبلیغاتی را ترجیح می‌دهند. ما در حال حاضر، خودکارهای پلاستیکی، خودکارهای فلزی، روان نویس ها، خودنویس‌ها، انواع خودکارهای تبلیغاتی ایرانی و انواع خودکارهای تبلیغاتی خارجی را در بازار داریم. پس انتخاب بین این گزینه‌ها با توجه به داشتن هدف مشخص، چندان سخت نیست.

چه تعدادی از خودکارهای تبلیغاتی نیاز داریم؟

در این مرحله از خرید خودکار تبلیغاتی باید مشخص کنیم که به چه تعدادی از این خودکارها نیاز داریم. وقتی که ما بخواهیم از خودکارهای پلاستیکی برای دانش آموزان و دانشجویان استفاده کنیم، مطمئناً هر چه تعداد بالاتر باشد، هم از لحاظ اقتصادی به سود ما خواهد بود و همین که بازدهی تبلیغات و بازاریابی ما بهتر است. اما اگر قصد اهدای روان نویس تبلیغاتی به مدیران شرکتها یا به پزشکان داشته باشیم، بالا رفتن تعداد این هدایای تبلیغاتی باعث سنگین‌تر شدن هزینه اولیه تبلیغات شده و نیازی به آماده سازی با تعداد بالا نیست. پس باید در برنامه تبلیغاتی و استراتژی بازاریابی خود به این موضوع توجه داشته باشیم که دقیقاً باید چه تعدادی از این خودکارها را استفاده کنیم و چه تعداد از افراد جامعه را پوشش دهیم.

خودکار تبلیغاتی مشکلی و طلایی

قیمت خودکار تبلیغاتی و سرمایه برای خرید آن

یک موضوع مهم در خرید خودکار تبلیغاتی بحث قیمت آنهاست. اولاً، هر کدام از این خودکارها دارای ویژگی‌های ذاتی و مشخصات کلی هستند که یک قیمت مشخص به آنها تعلق می‌گیرد. در کنار این موضوع، بحث روش‌های چاپ نیز مطرح می‌شود که در هر شرکت و در هر موسسه متفاوت است. این یعنی علاوه بر اینکه خود خودکار متفاوت است، روش چاپ آن نیز فرق می‌کند و به همین دلیل قیمت خودکار تبلیغاتی متغیر است. در این مرحله باید مشخص کنیم که دقیقاً بودجه تبلیغاتی ما به چه صورت است و ما باید از چه تعدادی از این خودکارها استفاده کنیم. فراموش نکنید که خودکارهای ارزان قیمت تعداد افراد بیشتری را پوشش می‌دهند و خودکارهای تبلیغاتی نفیس احتمال بازدهی بیشتری دارند.

خودکارهای تبلیغاتی را از کجا بخریم ؟

اکنون زمان آن فرا رسیده است که برای خرید خودکار تبلیغاتی به سراغ یک فروشگاه یا یک کارگاه چاپ برویم. در این مرحله، با دو مسیر متفاوت مواجه هستیم. مسیر اول و احتمالاً سخت‌تر! خرید خودکار به صورت مستقل است که پس از خرید به کارگاه‌های چاپ داده شده و فرایند چاپ خودکار تبلیغاتی انجام می‌شود. این روش برای کسانی که وسواس زیادی بر روی خودکارها دارند قابل استفاده است. در حالت دوم، ما سفارش چاپ خودکار تبلیغاتی را به یک شرکت می‌دهیم و در نهایت یک محصول به صورت آماده شده و کامل در اختیار می‌گیریم. حال ممکن است فرآیند خرید خودکار تبلیغاتی به صورت اینترنتی از فروشگاه‌های اینترنتی مانند راما گیفت باشد، یا ممکن است که ترجیح دهید به سراغ کارگاه‌های موجود در منطقه خود بروید و از آنها بخواهید که خودکار مورد نظر شما را چاپ کنند.

در هر صورت، اگر در هر کدام از روشهای خرید خودکار تبلیغاتی به مشاوره و اطلاعات بیشتری نیاز دارید، با کارشناسان ما در گروه راما گیفت در تماس باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *