راما گیفت » دفترچه یادداشت تبلیغاتی

نمایش 1–12 از 22 نتیجه

دفترچه یادداشت تبلیغاتی

تبلیغات باعث دیده شدن یک برند و فروش بیشتر برای کسب و کارها می‌شود اما تنوع تبلیغات و اَشکال مختلف آن، یک نوع سردرگمی در انتخاب را به‌وجود آورده است! دفترچه یادداشت تبلیغاتی یکی از پربازده‌ترین انواع هدایای تبلیغاتی به‌شمار می‌رود

در سفارش تمامی هدایای تبلیغاتی، اولویت اول و مهم، بازدهی آن هدیه است زیرا هر وسیله و هدیه به یک قشر خاص بازار هدف مرتبط است؛ مثل لباس ورزشی تبلیغاتی که فقط ورزشکاران را در بر می‌گیرد.

اما برخی از این هدایا شکل عمومی‌تری دارند مثل دفترچه یادداشت تبلیغاتی که نه مختص به یک قشر خاص است و نه یک گروه سنی را در بر می‌گیرد؛ از دانش آموزان گرفته تا کارمندان و حتی مدیران، مخاطب این دسته از هدایای تبلیغاتی هستند.

بنابراین، خرید دفترچه یادداشت تبلیغاتی ارزان قیمت می‌تواند یک تبلیغ پربازده برای هر کسب و کاری باشد.

البته این موضوع را در نظر داشته باشید که دفترچه تبلیغاتی اگرچه یک کالای ظاهرا ساده است اما انواع مختلفی دارد و شکل و ظاهر آن بسته به جامعه هدف و قیمت آن ممکن است از چند هزار تومان تا چند ده هزار تومان باشد.

به همین خاطر، مهم‌ترین مزیت سفارش دفترچه یادداشت تبلیغاتی، تنوع ظاهری و تنوع قیمت آنها است تا با هر میزان توان مالی بتوان تعداد قابل توجهی از این مدل را سفارش داد و خریداری کرد.

قیمت دفترچه یادداشت تبلیغاتی

همانطور که در تیتر بالا بیان کردیم تنوع بالایی از نظر قیمت در دفترچه یادداشت وجود دارد دلیل این اختلاف قیمت به موضوعات زیر مرتبط است.

جنس کاغذ: در تهیه و تولید کاغذ، روش‌ها و شیوه‌های مختلفی استفاده می‌شود و میزان مواد اولیه هر کدام نیز متفاوت است به همین خاطر برخی از کاغذها سفید هستند و برخی از آنها که البته قیمت ارزانتری هم دارند، شیری رنگ هستند.

این موضوع به ناخالصی و مواد اولیه آن برمی‌گردد. بنابراین، مهم‌ترین موضوعی که قیمت دفترچه یادداشت تبلیغاتی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، جنس کاغذ استفاده شده در دفترچه یادداشت است.

جلد دفترچه: علاوه بر جنس کاغذ، جنس و ظاهر جلد دفترچه هم در قیمت نهایی آن تاثیر مستقیم دارد.

برخی دفترچه‌های یادداشت برای کارمندان، مسئولان، مدیران و… سفارش داده می‌شود و بایستی ظاهر رسمی و لاکچری داشته باشد تا بتواند یک تبلیغ خوب و مناسب را ارائه دهد!

در نقطه مقابل، جامعه هدف برخی برندها یا کسب و کارها، دانشجویان و دانش آموزان هستند و از آنجایی که برای این دسته از جامعه نیاز نیست هزینه زیادی بپردازیم، جلد دفترچه مورد سفارش این افراد غالباً نازک و برخلاف دفترچه‌های نوع اول که جلد چرمی و با کیفیت دارند، از جنس مقوا و کاغذ است.

سایز دفترچه یادداشت: ابعاد ورقه‌های دفترچه و همچنین تعداد برگه‌های آن هم در قیمت دفترچه یادداشت تبلیغاتی تاثیر مستقیم دارد به نحوی که دفترچه‌های ارزان قیمت که برای دانش آموزان طراحی می‌شوند، غالباً ابعاد جمع و جوری دارند و تعداد ورقه‌های آن هم اندک است

ولی مدل N460 که از دفترچه‌های رسمی و شیک مجموعه به حساب می‌آید، ابعاد ورقه‌های بزرگتر و جلد چرم و ظاهر شکیل‌تری دارد.

ظاهر و طراحی: دفترچه­های یادداشت ساده که غالبا برای دانش آموزان و دانشجویان طراحی و تولید می­شوند، قیمت به مراتب پایین­تری دارند ولی برخی مدل­ها که برای کارمندان و کارهای اداری تولید می­شوند، به دلیل ظاهر شکیل و با کیفیتی که دارند، گرانتر هستند.

هزینه چاپ دفترچه یادداشت تبلیغاتی

مهمترین و اصلی‌ترین قسمت یک تبلیغات، چاپ و طراحی آن است و این موضوع شامل دفترچه یادداشت تبلیغاتی هم می‌شود.

بنابراین، جدای از کیفیت کاغذ و ظاهر و… دفترچه، طرح، رنگ و چاپ برند روی دفترچه هم موضوع بسیار مهمی است.

رنگ‌های استفاده شده در چاپ، باید متناسب با جامعه هدف باشد. استفاده از طرح و رنگ‌های رسمی برای کارهای اداری، در سفارش‌های که برای کارمندان و مدیران انجام می‌گیرد، امری ضروری است.

در سوی دیگر، جامه هدف برخی برندها و کسب و کارها، کودکان و دانش آموزان هستند به‌همین خاطر لازم است از رنگ‌های شاد و طراحی بچه‌گانه استفاده شود.

چاپ شخصیت‌های انیمیشنی و کارتونی محبوب روی جلد دفترچه یادداشت تبلیغاتی برای دانش آموزان، بهترین شیوه جذب جامعه هدف است.

موضوع مهم دیگر در چاپ دفترچه تبلیغاتی، طراحی صفحات آن است؛ گاهی یک خط کشی ساده برای دفترچه کفایت می‌کند اما گاهی بسته به جامعه هدف، لازم است

دفترچه یادداشت کادربندی شود و متناسب با نوع استفاده دارای قسمت‌های مختلفی باشد اعم از جای مخصوص برای قید تاریخ یا جایی برای ثبت مشخصات و…. .

سفارش دفترچه یادداشت تبلیغاتی

مجموعه‌های تبلیغاتی زیادی وجود دارند که در حوزه سفارش و تولید هدایا فعال هستند و از آنجایی که اختلاف کیفیت و اختلاف قیمت بسیار زیادی میان آنها است،

انتخاب یک مجموعه برای سفارش گذاری، کاری سخت و دشوار به نظر می‌رسد! قبل از سفارش دفترچه یادداشت تبلیغاتی به سه نکته مهم زیر دقت کنید.

خرید بدون واسطه: سفارش دفترچه برای طراحی و چاپ برند مشتری، اگر مستقیماً از تولید کننده باشد، می‌تواند هزینه واسطه‌گری و دلالی را به صفر برساند و پرداختی مشتری را به شکل چشمگیری کاهش دهد.

بنابراین، بهترین خرید و سفارش از مجموعه‌هایی است که هدایای خود را بدون واسطه، از تولید کننده خریداری می‌کنند و پورسانت دلال و واسطه را از چرخه خرید حذف کرده‌اند.

تجربه در تبلیغات: شناخت بازار تبلیغات و اینکه چه رنگ، چه طرح و چه شکلی می‌تواند نظر مخاطب را جلب کند، به هنر و تجربه پرسنل مجموعه برمی‌گردد و افراد مجموعه تبلیغاتی هر چقدر در این حوزه فعالیت بیشتری داشته باشند، یک سفارش با بهره‌وری بهتر به مشتری تحویل می‌دهند.

مشاور قبل از خرید: از آنجایی که هر حوزه‌ای فوت و فن‌های مختص به خود را دارد، این حق مشتری است که قبل از سفارش و خرید دفترچه یادداشت تبلیغاتی از مجموعه، در مورد هدیه انتخابی خود و همچنین جزئیات سفارش مشاوره بگیرد یا اینکه نوع کسب و کار و سقف میزان پرداختی خود را به مشاور اعلام کند و با کمک مشاور، چند مدل متناسب با توان مالی و نوع جامع هدف کسب و کار خود از طریق مشاوره پیدا کند.