مقالات راما گیفت

چاپ روی پاور بانک و کاربردهای آن

چاپ روی پاور بانک و کاربردهای آن

چاپ روی پاور بانک و کاربردهای آن

اگر به تعداد تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند در بازار توجه کنید، درک می‌کنید که پاوربانک تبلیغاتی تا چه اندازه مهم است و اگر بدانید که میزان استفاده از این ابزار به چه اندازه بالاست، می‌فهمید که چاپ روی پاور بانک تا چه اندازه می‌تواند در تبلیغات اهمیت داشته باشد.

پاور بانک به عنوان یک ابزار مهم در دنیای امروز شناخته می‌شود و کمک می‌کند که اکثر دستگاه‌های ارتباطی مانند گوشی‌های هوشمند و تبلت ها با استفاده از آن شارژ شوند. این یعنی شما ابزاری در اختیار دارید که می‌توانید در هر لحظه و در هر زمان وسیله خود را شارژ کنید. حال اگر فرایند چاپ روی پاور بانک برای یک برند یا یک لوگو خاص باشد، یعنی تعداد افرادی که با این تبلیغات مواجه می‌شوند بالا خواهد بود و این یعنی تبلیغات بیشتر.

پس ما اگر پاور بانک چاپ شده را به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی راما گیفت معرفی می‌کنیم، می دانیم که این ابزارها تا چه اندازه مهم هستند و به همین دلیل در این مطلب به آنها خواهیم پرداخت.

چاپ روی پاور بانک چیست و به چه دلیلی انجام می‌شود؟

همه ما می‌دانیم که پاور بانک چیست و تا چه اندازه اهمیت دارد، اما اینکه چاپ روی پاور بانک به چه شکلی می‌تواند به فراگیر شدن یک برند کمک کند هنوز برای بسیاری از افراد جامعه مشخص نیست. ما در مطالب قبلی خود به مسئله تبلیغات چریکی یا تبلیغات پارتیزانی پرداختیم و آن را به عنوان یک روش نوین و کارآمد معرفی کردیم. در مسئله تبلیغات چریکی، فرد یا ابزار واسطه اهمیت بالایی دارد و اگر این ابزار از قدرت بالاتری برخوردار باشد، کیفیت تبلیغات نیز بالاتر است.

حال اگر به جریان چاپ روی پاوربانک برگردیم، یک شرکت می‌تواند سفارش چاپ لوگو خود را بر روی پاور بانک ارائه دهد و این پاور بانک‌ها را در قالب هدایای تبلیغاتی به افراد مختلفی در سطح جامعه واگذار کند. با توجه به اینکه تعداد وسایل قابل شارژ با این پاور بانک‌ها در حال افزایش است و افراد بیشتری با آنها درگیر هستند، منطقی است که انتظار داشته باشیم که این فرآیند چاپ به دیده شدن یک برند یا لوگو کمک کند. پس می‌توانید چاپ روی پاور بانک را به عنوان یک تکنیک چاپ در حوزه تبلیغات معرفی کنیم که فرایند چاپ آن با استفاده از تکنیک‌های مختلفی انجام می‌گیرد.

شارژر تبلیغاتی همراه موبایل

تکنیک‌های مختلف برای چاپ روی پاور بانک

تکنیک‌های چاپ لوگو روی پاور بانک متفاوت هستند و حتی نتیجه کار آنها نیز تفاوت دارد. انتخاب تکنیک چاپ به کارگاه چاپ و تجهیزات و آنها بستگی دارد، اما به طور کلی این تکنیک‌ها در نهایت باعث ایجاد یک طرح یا لوگو بر روی پاور بانک می‌شوند که به معرفی کسب و کار کمک می‌کند. دو روش کلی برای چاپ بر روی پاور بانک به شکل زیر هستند:

  • چاپ رنگی بر روی پاور بانک: این تکنیک که با چاپ یووی نیز شناخته می‌شود، شامل استفاده از دستگاه چاپ فلت بد که برای چاپ رنگی بر روی سطوح سخت و غیرقابل انعطاف استفاده می‌شود. چاپ فلت بد برای کاشی، سرامیک و سنگ مناسب است، با توجه به اینکه پاور بانک نیز انعطاف پذیر نیست، امکان استفاده از چاپ یووی برای آنها وجود دارد. در این شیوه، از لامپ یووی برای خشک کردن جوهر و بالا بردن ماندگاری آن استفاده می‌شود.
  • چاپ لیزری بر روی پاور بانک: چاپ لیزری بر روی پاور بانک کاملاً با چاپ رنگی متفاوت است و شامل حکاکی و برش لیزری می‌شود. در این شیوه از اشعه لیزر برای حکاکی یک برند یا یک لوگو خاص در قسمت جلو یا پشت پاوربانک تبلیغاتی استفاده می‌شود. اهمیت این روش در این است که امکان پاک شدن چاپ صورت گرفته وجود ندارد فرد می‌تواند اطمینان داشته باشد که برای مدت زمان طولانی، جنبه تبلیغی پاوربانک حفظ می‌شود. در مورد استفاده از چاپ لیزری نگرانی‌هایی در مورد تأثیر لیزر در بخش‌های داخلی آن وجود دارد که باید اطمینان داشته باشید که این روش تاثیری بر برد یا سایر قسمتهای داخلی پاور بانک ندارد و کیفیت اولیه آن حفظ می‌شود.

چاپ پاور بانک به عنوان هدیه تبلیغاتی

یکی از مسائلی که در رابطه با چاپ پاور بانک وجود دارد، این است که به عنوان هدیه تبلیغاتی مطرح شود. هدیه تبلیغاتی از این جهت اهمیت دارد که با کمترین هزینه ممکن، امکان جذب مشتری برای کسب و کار را فراهم می‌کند. در بندهای قبلی به مسئله بازاریابی پارتیزانی اشاره کردیم، بنابراین یک پاوربانک می‌تواند بخش مهمی از استراتژی تبلیغات باشد.

در مطالب قبلی، هدایای تبلیغاتی را به گروه‌هایی مانند هدایای تبلیغاتی ارزان، هدایای تبلیغاتی نفیس، هدایای تبلیغاتی مفید و یا هدایای تبلیغاتی فصلی دسته بندی کردیم. چاپ روی پاور بانک می‌تواند در قالب هر کدام از این روش‌ها تعریف شود، اما چیزی که اهمیت دارد این است که جامعه هدف تبلیغاتی امکان استفاده از این ابزار را داشته باشند و از لحاظ بازگشت تبلیغات، بازدهی مناسبی نشان دهد.

گروه راما گیفت در زمینه چاپ هدایای تبلیغاتی و چاپ روی پاور بانک دارای محصولات و نمونه کارهای شناخته شده‌ای است که بیشتر آنها در وب سایت ما قرار داده شده است و می‌توانید اطلاعات مربوط به هر کدام از این محصولات را مطالعه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *