مقالات راما گیفت

جعبه ابزار چیست؟

جعبه ابزار چیست؟

جعبه ابزار تبلیغاتی به کیف یا صندوق یا جعبه ای گفته می‌شود که در آن ابزارآلاتی مانند چکش، میخ، انواع آچارها در سایزهای مختلف، انبردست و غیره وجود دارد و تمامی این ابزار آلات به دلیل دسترسی بهتر و آسان تر در کنار هم به طور منظم درون یک جعبه قرار گرفته است. جنس این جعبه در قدیم از چوب بوده است اما امروزه بیشتر از جنس های فلزی و پلاستیکی هستند.

از جعبه ابزار درخانه، محل کار و ماشین استفاده می‌شود که معمولا جنس بدنه جعبه ابزار بسته به محل استفاده آن انتخاب می‌گردد. جعبه ابزارهای پلاستیکی بیشتر برای منزل و جعبه ابزارهای فلزی برای بیرون از منزل و در محیط های کار به دلیل استحکام بیشتر به کار می‌رود. می‌توان گفت امروزه جعبه ابزار یک نیاز ضروری چه در محل کار برای افراد فنی و چه در خانه است.

جعبه ابزار کاربردی ترین وسیله در هر خانه

برای همه ما اتفاق افتاده که در خانه با مشکل فنی یا تاسیساتی برخورد کرده ایم که این مشکل نه آنچنان بزرگ بوده که بتوان با تعمیرکار تماس گرفت و نه آنقدر کوچک و پیش پا افتاده بوده که بتوان از آن گذشت. در چنین مواقعی چگونه با این مشکل برخورد می‌کنید؟ بدون شک یکی از نیازهای ضروری هر خانه داشتن یک جعبه ابزار است.

وجود یک جعبه ابزار درخانه نه تنها به شما حس اعتماد به نفس نسبت به تعمیر وسایل یا تاسیسات منزل می‌دهد بلکه باعث جلوگیری از پرداخت هزینه اضافی به تعمیرکار برای تعمیرات جزئی یا پیش پا افتاده می‌شود. درواقع داشتن یک جعبه ابزار می‌تواند علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها باعث به وجود آمدن حس خوبی در شما پس از تعمیر وسایل توسط خودتان می‌شود.

جعبه ابزار تبلیغاتی راما گیفت

امروزه با کمی خلاقیت و فکر می‌توان از هر وسیله کاربردی و ضروری به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و بازاریابی استفاده کرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید جعبه ابزار نیز یکی از همان محصولات و هدایای تبلیغاتی بسیار پرکاربرد و پرطرفدار است. جعبه ابزارهای تبلیغاتی که امروزه طرفداران زیادی دارد می‌تواند جنبه تبلیغاتی و بازاریابی برای کسب و کار شما داشته باشد.

اما چگونه؟ شما می‌توانید با چاپ لوگو یا نام شرکت و یا شعار تبلیغاتی دلخواهتان بر روی جعبه ابزار از این شیوه تبلیغات کاربردی و پربازده استفاده کنید.

آیا به نظر شما قرار گرفتن نام تجاری شما بر روی جعبه ابزاری که مدام در کاربردی ترین شرایط مورد استفاده قرار می‌گیرد، حمل و نقل می‌شود، از یک مکان به مکان دیگر برده می‌شود، بعضا قرض داده می‌شود یا دست به دست می‌چرخد یک شیوه بازاریابی و تبلیغات قوی، کم هزینه و خلاقانه محسوب نمی‌شود؟ قطعا همینطور است.

درواقع بازاریابی و تبلیغاتی موثر و نتیجه بخش است که مورد بازدید عده بیشتری از افراد قرار گیرد و عده بیشتری با آن برخورد داشته باشند که در مورد استفاده از جعبه ابزار این موضوع کاملا صدق می‌کند.

استفاده جعبه ابزار به عنوان هدیه تبلیغاتی

استفاده از ابزارهای کاربردی به عنوان هدیه تبلیغاتی یک استراتژی هوشمندانه ای است که اکثر مدیران خلاق و صاحبان کسب و کارهای موفق از آن برای تبلیغات محصول یا برند خود استفاده می‌کنند و سعی می‌کنند از این طریق برند و محصول خود را به دیگران بشناسانند و برای کسب و کار خود بازاریابی انجام دهند.

این شیوه تبلیغات و بازاریابی یکی از استراتژی های جدید و خلاقانه ای است که به تازگی نظر تمامی صاحبان مشاغل و مدیران شرکت ها را به خود جلب کرده است و در دنیای بازاریابی و تبلیغات استفاده از جعبه ابزار به عنوان یک هدیه تبلیغاتی متداول شده است.

همچنین استفاده از جعبه ابزار به عنوان هدایای تبلیغاتی به دلیل پرکاربرد و ضروری بودن نه تنها بسیار ارزشمند است بلکه با چاپ لوگو، نام  تجاری یا شعار یک شرکت یا محصول باعث ماندگار شدن آن برند در ذهن مخاطب می‌شود.

استفاده جعبه ابزار به عنوان هدیه تبلیغاتی

در انتخاب جعبه ابزار تبلیغاتی به چه مواردی دقت کنیم؟

معمولا در بحث تبلیغات و برای محصولاتی که به صورت تبلیغاتی استفاده می‌شوند یا جزو هدایای تبلیغاتی هستند باید مواردی در نظر گرفته شود که تاثیر تبلیغات را تا حد امکان چند برابر کرده و شما را به هدفتان که همان جلب مشتری و معرفی برند خود به مخاطبان است تا حدودی نزدیک کند. مواردی که درانتخاب یک جعبه ابزار به عنوان هدیه تبلیغاتی باید در نظر بگیرید را در زیر برای شما آورده ایم:

  • جنس جعبه: جنس جعبه ای که شما برای جعبه ابزار خود به عنوان یک هدیه تبلیغاتی انتخاب می‌کنید کاملا مرتبط با محیط و مخاطبانی است که می‌خواهید این هدیه تبلیغاتی را در اختیار آنان قرار دهید. معمولا برای مصارف خانگی و شخصی از بدنه پلاستیکی و برای مشاغل از جنس فلزی استفاده می‌شود تا دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشد.
  • چاپ لوگو یا برند بر روی جعبه: رنگ، سایز و محل قرار گرفتن و چاپ لوگوی شما بر روی جعبه ابزار تبلیغاتی نیز اهمیت دارد. بهتر است زمانی که جعبه ابزار خود را سفارش می‌دهید تمامی این نکات را در نظر بگیرید. حتی الامکان لوگو یا نام تجاری خود را بر روی بدنه بالای جعبه ابزار با رنگی متضاد از جعبه که چشم نوازی بیشتری دارد چاپ کنید.
  • رنگ جعبه: رنگ جعبه هم از نظر زیبایی و هم از جنبه تبلیغاتی اهمیت دارد. معمولا بهتر است رنگ هایی که بیشتر در معرض دید است و به اصطلاح جلب توجه می‌کند را انتخاب کنید تا بتوانید به هدف خود که همان تبلیغات و بازاریابی موثر است دست یابید.
  • انتخاب ابزارآلات: بهتر است انتخاب ابزارآلات داخل جعبه را به خصوص برای هدایای تبلیغاتی هرچه شکیل تر و در عین حال کاربردی تر انجام دهید تا احساس خوشایند تری از دیدن و داشتن آن در مخاطبانتان به وجود بیاید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *