مقالات راما گیفت

انتخاب بهترین هدیه مناسبتی

انتخاب بهترین هدیه مناسبتی

امروزه بازاریابی به بستری تبدیل شده است که می‌توانیم با استفاده از آن تصویری از شغل، مهارت و خدمات خود را به مشتریان و مخاطبان ارائه دهیم. اگر کسی هدایای تبلیغاتی خاصی را  از شرکت یا برندی دریافت کند که توجه او را نسبت به آن برانگیزد؛ احتمال زیادی وجود دارد که این تجربه در را در شبکه‌های اجتماعی و یا در بین دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارد. این فرصت‌های اشتراک گذاری هدایای تبلیغاتی در رسانه‌های اجتماعی می‌تواند جایگاه اهدا کننده آن را در نظر تعداد زیادی از مخاطبان از طریق به تصویر کشیدن برند و توانایی این مجموعه کاری بالا ببرد.

همچنین ممکن است به طور علنی نمادی از تعهد و ارادت شرکت مذبور به رابطه خود با مشتری باشد. اما در عمل آیا انتخاب بهترین هدیه مناسبتی برای اهدای آن در مناسب خاص به گروه مشتریان و یا مخاطبان، از سوی شرکت‌ها فرآیندی آسان و بی دغدغه خواهد بود؟ 

آیا شما هم به عنوان یک برند و مجموعه تجاری هنگام انتخاب هدایای تبلیغاتی در مناسبت‌های ویژه احساس سرگردانی می‌کنید؟ اگر پاسخ شما مثبت است؛ ما در مجوعه راما گیفت ایده‌هایی داریم که بتوانید در خرید هدیه ویژه مناسبتان به شما کمک کند و آن را تبدیل به یک هدیه به یادماندنی برای مشتری‌ها کنیم.

تولد، سالگرد، روزهای تقویمی‌ خاص و غیره می‌توانند از جمله مواردی باشند که می‌خواهید تلاش کنید تا در این مناسبت‌ها امتیازات فراونی را از سوی مخاطبان و هدیه گیرندگان خود بدست آورید. مطمئنا این برنامه مقدار معین و مشخصی دارد؛ که انتخاب اشتباه آن علاوه بر صرف هزینه و وقت می‌تواند بازخورد نادرستی را برایتان رقم بزند. بنابراین بهترین توصیه برای انتخاب هدایای تبلیغاتی در متناسب‌ها به موارد متعددی بستگی دارد که در ادامه به شرح هریک از آنها می‌پردازیم.

 فاکتورهای انتخاب بهترین هدیه مناسبتی

اگر پروسه بازاریابی و تبلیغات را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید؛ لازم است بدانید که این کار جوانب مثبت زیادی را به همراه دارد. بازرترین اثر ارسال هدایای تبلیغاتی در مناسبت‌های خاص، فرصتی است که برای معرفی کسب و کارتان از طریق ارسال آن هدایا به دست می‌آورید. انتخاب هدیه تبلیغاتی اغلب می‌تواند استرس زیادی ایجاد کند.

بنابراین ما در راما گیفت می‌خواهیم یک راز کوچک را به شما بگوییم که هنر انتخاب هدیه تبلیغاتی چندان مربوط به مورد و کالای انتخابی نیست؛ بلکه همه در فکر پشت آن است. با داشتن یک ذهنیت درست در انتخاب هدیه تبلیغاتی با این قصد که این موقعیت یک فرصت برای سرمایه گذاری در آینده است؛ آهنگ انتخاب شما کاملاً تغییر می‌کند. در حقیقت، هدایای تبلیغاتی اگرچه در ظاهر به مشتری‌ها ثابت می‌کند که قصد دارید تنها آنها را خوشحال کنید؛ اما در باطن برای مجموعه شما پیامدهای تجاری و فروش آینده را به دنبال خواهد داشت. این حرکت در واقع پیدا کردن زمانی برای سرمایه گذاری و آینده‌نگری در نزد مشتریان بالقوه و بالفعلتان خواهد بود.

بسیاری از مناسبت‌ها همانند عروسی، تولد، روزهای تقویمی‌خاص و… فرصت کافی برای نشان دادن علاقه به مشتری و جلب توجه و قدرانی مشتریانی را فراهم می‌کنند. و این مهم در هنر ارسال به موقع و انتخاب درست هدایای تبلیغاتی نظیر خودکار تبلیغاتی نهفته است.
ما در گروه تولیدی و تبلیغاتی راما گیفت برای کاهش استرس و راهنمایی کردن شما عزیزان برای کسب لذت واقعی از اثرات عالی و بی نظیر هدیه تبلیغاتی، لیستی از مواردی را که باید هنگام ایجاد این تجربه در نظر داشته باشید را تهیه کرده‌ایم.

بهترین هدیه مناسبتی

کارگاه خصوصی باشید

کمی‌حس کارآگاهی داشته باشید و موارد زیر را در مشتری خود بررسی کنید. علاقه‌ها، دوست نداشتن‌ها، رنگ مورد پسند، سبک مد، فعالیت آن شخص، درجه و رتبه اداری وی و مواردی این چنینی را درک کنید. به یاد داشته باشید ظرافت در اینجا نکته کلیدی است که نباید هرگز فراموش کنید. با در اختیار داشتن اطلاعات شخصی چندین قدم به هدفتان نزدیک شده‌اید.

زمان و مکان ارسال هدیه را در نظر بگیرید

اگر تا به حال تجربه هدیه گرفتن را داشته باشید؛ بنابراین می‌دانید همه چیز در پس زمینه این دریافت است. خواه یک قرار دوستانه باشد، جلسه رسمی، لحظه نهایی خرید کردن و… تعیین درست این زمان ارزش آن را دارد که کمی ‌بیشتر تلاش کنید. برای ارسال هدایای تبلیغاتی مانند لیوان تبلیغاتی در مراسم و یا سمینارهای خاص لازم است کمی‌ صحنه را شخصی کنید و مکان مناسبی را برای اهدای هدایای خود در نظر بگیرید. بهتر است برای ارسال هدیه تبلیغاتی خود به فرد عالی رتبه و یا مشتری خاص خود، هدیه سفارشی را بدهید که توجه به جزئیات شخصی و فردی در آن کاملا مشهود باشد. موارد دیگری که باید در نظر بگیرید آن است که موقعیت و خلق و خوی مخاطب خود را زیر نظر بگیرید و هدیه خود را در بهترین موقعیت به او بدهید.

مناسبت پیش رو را کاملا درک کنید

برای درک اهمیت مراسم و هرگونه مناسبت که می‌خواهید برای مخاطب خود هدیه تبلیغاتی ارسال کنید؛ اگر در روز و یا مناسبت خاصی است مهم است که فلسفه آن را به خوبی بدانید. برخی از مناسبت‌های مذهبی دارای نمادها و آیین‌های خاصی هستند که این مهم لازم است در انتخاب هدایای شما در نظر گرفته شوند.

شخصی سازی کنید

نشانه یک هدیه خاص و واقعی دانستن جزئیاتی در خصوص شخصیت شخص مقابل است. شغل و حرفه مشتری و مخاطب شما چیست؟ چه چیزی را دنبال می‌کند؟ آیا در علایق و روحیات او جنبه‌های معنوی مشهود است؟ میزان تحصیلات و تمایلات او در چه اندازه‌ای می‌باشد؟ چنانچه شما به هر یک یا همه موارد بالا توجه داشته باشید؛ به راحتی می‌توان گفت که به نمادگرایی هدیه تبلیغاتی خود اهمیت می‌دهید و قطعا ارتباط مناسبی با مشتری و مخاطب خود پیدا می‌کنید و چند اصل روانشناسی هدیه دادن را رعایت می کنید. بنابراین، ارسال هدایای تبلیغاتی که مورد توجه شخصی مشتری‌ها قرار گیرد و به آنها اجازه دهد با هویت خود ارتباط برقرار کنند؛ لذت واقعی آنها را به همراه خواهد داشت. این موضوع سبب می‌شود تا شما به هدف واقعی ارسال هدیه تبلیغاتی خود نزدیک شوید. 

با توجه به همه این موارد، انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب برای مشتریان و مخاطبان می‌تواند واقعاً ساده و بدون استرس باشد. برای راهنمایی بیشتر در مورد ارسال و انتخاب آگاهانه‌تر، کارشناسان مجموعه راماگیفت آماده همراهی و ارائه مشاوره به شما عزیزان هستند.

بازگشت به لیست