مقالات راما گیفت

پاوربانک تبلیغاتی پدیده ای نوظهور و قدرتمند در تبلیغات

پاوربانک تبلیغاتی پدیده ای نوظهور و قدرتمند در تبلیغات

پاوربانک تبلیغاتی در عصر ارتباطات که بیش از 90 درصد مردم روزانه با لوازم الکترونیک و وسایل ارتباطی الکترونیکی مثل موبایل، تبلت، لبت تاب، دوربین و غیره استفاده می‌کنند یک هدیه تبلیغاتی دوست داشتنی و شگفت انگیز برای کاربران است. چرا که این روزها هیچ چیز به اندازه هدیه گرفتن آن هم هدیه گرفتن یک وسیله کاربردی و ضروری مثل پاور بانک نمی‌تواند مخاطبان شما را خوشنود کند.

پاوربانک تبلیغاتی امروزه یکی از قدرتمندترین و پرمخاطب ترین هدیه تبلیغاتی در بازار تبلیغات است و استفاده از پاوربانک تبدیل به یک نیاز ضروری برای هر شخص شده است.

 

پاوربانک یا شارژر همراه چیست و چه کاربردی دارد؟

 شارژر همراه درواقع یک منبع انرژی است که در زمانی که شما دسترسی به برق شهری ندارید می‌توانید وسایل الکترونیکی ارتباطی خود را توسط این دستگاه شارژ کنید. در این محصول یک باطری وجود دارد که ظرفیت آن میلی آمپر است و قابل شارژ شدن می‌باشد. زمانی که شما باطری این وسیله را شارژ کامل می‌کنید قدرت آن را دارد که تا چند بار یک وسیله مثل موبایل را به راحتی شارژ کند.

با استفاده از این محصول می‌توانید موبایل، تبلت، باطری دوربین و دستگاه های دیگری که قابلیت سازگاری با این وسیله را دارند شارژ کنید. درواقع همین قابلیت های کاربردی  آن را تبدیل به یک هدیه تبلیغاتی منحصر به فرد کرده است که خیلی زود توانست در بازار تبلیغات جای خود را باز کند و امروزه پاوربانک تبلیغاتی تبدیل به یکی از هدایای تبلیغاتی پربازده شده است.

 

پاوربانک تبلیغاتی هدیه برندهای معتبر

معمولا هدایایی مثل پاوربانک تبلیغاتی که قیمت آن نسبت به کالاهای دیگر از قبیل جاکلیدی تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، مدادرنگی تبلیغاتی، بادبزن تبلیغاتی و محصولاتی از این دست کمی بالاتر است بیشتر برای برندهای معتبر تر با مخاطبان خاص تر و مهمتر استفاده می‌شود. البته این به این معنا نیست که تنها برندهای معتبر از آن استفاده می‌کنند یا در تبلیغات آن‌ها بازدهی بیشتری دارد. درواقع اگر برندی بخواهد خاص بودن و معتبر بودن خود را  ثابت کند و خود را از جمله محصولات با کیفیت در میان برندهای مطرح معرفی کند از هدایای تبلیغاتی مثل پاوربانک تبلیغاتی استفاده می‌کند.

پاوربانک تبلیغاتی را به مشتریان خاص خود هدیه بدهید

همانطور که گفتیم پاوربانک تبلیغاتی جزو آن دسته از کالاها و محصولات تبلیغاتی نسبتا با ارزش و مورد توجه برندهای معتبر می‌باشد که مدیران و صاحبان کسب و کار آن را به مشتریان و مخاطبان خاص خود هدیه می‌دهند. شرکت ها معمولا برای هدیه دادن پاوربانک تبلیغاتی به مشتریان و مخاطبان خود آن ها را گلچین می‌کنند و سعی می‌کنند آن را به مخاطبان خاص تر خود هدیه دهند. به عنوان مثال آن را تنها به مشتریان وفادار خود هدیه می‌دهند. یا در  بین همکاران خود آن را تنها به مدیران ارشد و یا رئیسان شرکت‌ها هدیه می‌دهند.

 

عوامل موثر بر قیمت پاوربانک تبلیغاتی

در مورد وسایل و ابزار الکترونیک عوامل زیادی هستند که می‌توانند بر قیمت آن تاثیرگذار باشند. در مورد پاوربانک تبلیغاتی نیز همینطور است. یکی از عوامل آن قدرت آمپر آن است که تا چند بار می‌تواند یک وسیله را شارژ کند. هوشمند بودن یا نبودن ، جنس و تنوع مدل یک پاوربانک تبلیغاتی نیز عواملی هستند که بر قیمت آن تاثیر می‌گذارند. اما مهم ترین عامل موثر بر قیمت پاوربانکهای تبلیغاتی برند و مارک آن است. هرچه برند آن معتبرتر باشد به همان میزان نیز قیمت آن بالاتر است. ما به شما توصیه می‌کنیم در انتخاب پاور تبلیغاتی حتما به مارک آن توجه کنیم. در قسمت بعد توضیح می‌دهیم که کیفیت یک پاور بانک تبلیغاتی تا چه میزان می‌تواند برای کسب و کار شما حیاتی باشد.

 

در هنگام سفارش پاوربانک تبلیغاتی به این موارد دقت کنید

برای انتخاب هدایای تبلیغاتی الکترونیکی باید دقت و وسواس بیشتری به خرج دهید چرا که اگر شما در انتخاب چنین هدایایی سهل انگاری کنید می‌تواند نتیجه عکس در بازاریابی و تبلیغات شما داشته باشد. تصور کنید که شما یک پاوربانک تبلیغاتی را به یکی از مخاطبان خاص خود هدیه می‌دهید. در صورت عدم کیفیت آن، این محصول پس از چندبار استفاده از کار خواهد افتاد و مخاطب شما نه تنها از این هدیه خشنود نخواهد شد بلکه عدم کیفیت آن محصول ممکن است بر ذهنیت مخاطبت نسبت به برند و نام تجاری شما نیز تاثیر بگذارد و علاوه بر خاطره بدی که هدیه شما در ذهن او گذاشته است باعث خدشه دار شدن نام تجاری شما نیز شود. اینجاست که تبلیغات و هزینه شما علاوه بر اینکه تاثیر نخواهد داشت نتیجه معکوس نیز برای شما در پی دارد. در انتخاب پاوربانک تبلیغاتی بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • برند و مارک شناخته شده ای باشد.
  • حتما دارای گارانتی باشد.
  • علاوه بر کیفیت زیبایی آن را نیز در نظر بگیرید.
  • حتی الامکان سعی کنید پاوربانکهای تبلیغاتی هوشمند انتخاب کنید.
  • خودتان یک نمونه از آن را مصرف کنید تا کیفیت آن را ارزیابی کنید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *