مقالات راما گیفت

ساخت فلش تبلیغاتی

ساخت فلش تبلیغاتی

ساخت فلش تبلیغاتی ، یکی از وسایل جذاب و پر کابردی برای افراد مختلف فلش مموری است، شما می توانید آن را به عنوان هدیه تبلیغاتی شرکت خود در نظر بگیرید.

ارائه فلش مموری تبلیغاتی می تواند یک هدیه و تبلیغات جذاب برای شرکت شما باشد. مطلوب­ ترین هدیه تبلیغاتی هدایایی هستند که بسیار مورد استفاده باشند یا یک ایده خلاقانه­ ای در آن­ ها به کار رفته باشد. به عنوان مثال: اکنون دیگر کاربرد خودکار به عنوان هدیه تبلیغاتی چندان جذاب نیست و اشخاص کمتری به نوشته­ های کوچک حک شده روی خودکارها توجه نشان می­ دهند. یک هدیه تبلیغاتی برای این است که نام برند شما را به افراد معرفی کرده و مدام آن را تکرار کند تا در ذهن افراد حک شود. البته اگر این تکرار برای افراد به صورت ارادی اتفاق افتد، ممکن است خسته شوند و نتیجه معکوس داشته باشد.

فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری تبلیغاتی به این دلیل مناسب است که نوعی ابزار و کاربرد بسیار دارد. امروزه تمام افراد برای ذخیره اطلاعات خود به این ابزار کوچک نیاز دارند و کمتر کسی یافت می شود که یک فلش مموری خصوصی نداشته باشد. فلش مموری تبلیغاتی کاری که شما در نظر گرفته ­اید را انجام می­ دهد؛ برند شما را به اشخاص معرفی کرده و آن را به شکل ناخودآگاه مکررا، تکرار می کند تا در ذهن آن­ ها حک شود.

اندازه فلش­ ها بسیار کوچک است. به همین دلیل احتمال گم شدن آن­ها بسیار بالاست. تا کنون چند مرتبه فلشتان را گم کرده ­اید؟ از طرفی این وسیله کوچک، ابزاری نیست که اگر چند نمونه از آن داشته باشیم، عده ای بدون استفاده باقی بمانند. از این رو کاربرد زیاد فلش مموری تبلیغاتی باعث شده تا برند شما در ذهن گیرنده هدیه حک شود. بنابراین در صورتی که نیاز به محصولی که شما ارائه می ­دهید داشته باشند، برند شما را خریداری می کنند. از مزایای دیگر فلش مموری تبلیغاتی این است که مورد نیاز تمامی افراد جامعه است و بازار هدف شما از کارمندان، دانشجویان یا خانم ­های خانه دار و … تشکیل می شود.

مقاومت فلش مموری تبلیغاتی تا چه اندازه است؟

کمپانی­ های مختلف با برندهای گوناگون کارت حافظه تولید می ­کنند و کیفیت یک فلش مموری تبلیغاتی به برند و مدل آن وابسته است. مزیت استفاده از فلش مموری برای تبلیغات این است که شامل طیف وسیعی از قیمت­ ها می شود. همچنین در طرح و رنگ از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. مدیر یک شرکت می­تواند به آسانی فلش مموری تبلیغاتی عرضه کند که با سرمایه شرکت و نظر شخصی او تناسب داشته باشد.

میزان مقاومت فلش در مقابل عواملی مثل ضربه یا آب، بعد از حافظه و سرعت فلش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بعضی از فلش مموری­ ها بدنه ای دارند که در مقابل آب، ضربه و شوک الکتریکی مقاوم است. از مقاوم­ترین بدنه­ ها، بدنه ­ای است که از آلیاژ آلومینیوم تولید شده باشد. بعضی از برندها منحصرا روی نمونه ­های ضد آب و ضد ضربه فعالیت دارند.

اگر قصدتان این است که فلش مموری تبلیغاتی هدیه دهید به پاسخ این پرسش توجه داشته باشید که آیا در مقابل عوامل گفته شده برای بازار هدف شما، مقاومت از اهمیت زیادی برخوردار است و یا اهمیتی ندارد؟ ممکن است لازم باشد برای داشتن این ویژگی­ ها هزینه بیشتری صرف کنید؛ اما اعتماد مشتریانی که با دریافت هدیه تبلیغاتی با کیفیت جذب خواهند شد، به اندازه این هزینه با ارزش است.

فلش مموری مناسب برای دانشجویان

دانشجویان از جمله اشخاصی هستند که به صورت مکرر از فلش مموری استفاده می ­کنند. امروزه بخش مهمی از تحصیلات به صورت الکترونیکی و مجازی صورت می­ گیرد و پروژه­ ها روی مانیتور به اساتید ارائه می­ شود. حتی جزوه بعضی از دروس نیز به شکل کتاب الکترونیکی است. مطمئنا این اطلاعات نیازمند تکثیر هستند از این رو یکی از مهم­ترین وسایل برای دانشجویان فلش مموری است. استفاده از یک فلش مموری با کیفیت برای دانشجویان از اهمیت زیادی برخوردار است، به این دلیل که باید در جهت حفظ امنیت سیستم و اطلاعات ذخیره شده کمک کند. مسلما نیاز دانشجویان رشته­ های گوناگون به این وسیله مختلف است و احتمال دارد برای تعدادی ظرفیت فلش اهمیت داشته باشد و برای تعدادی دیگر هزینه یا هر دو مورد مهم باشند.

اگر دانشجویان، مخاطب کالایی هستند که می­ خواهید به آن ها ارائه ­دهید، یکی از مناسب­ترین هدیه های تبلیغاتی، ارائه فلش مموری به آن هاست. معمولا دانشجویان به صورت روزانه از فلش­ استفاده می­ کنند. همچنین آن ­ها فلش مموری­ هایشان را به افراد گوناگونی امانت می­دهند، به همین دلیل اشخاص بیشتری با برند شما آشنا می­ شوند. همچنین می ­توانید فلش مموری تبلیغاتی را به عنوان یک اشانتیون، به دانشجویانی که از شما خرید می کنند، ارائه دهید. دانشجویان می­ توانند از فلش­هایی با ظرفیت های متفاوت استفاده کنند. به همین دلیل نیاز نیست حتما فلش های با ظرفیت بسیار بالا تهیه کنید. می­ توانید به آسانی و با در نظر گرفتن سرمایه خود یک هدیه تبلیغاتی کاربردی به مخاطبانتان هدیه دهید.

برای مشاهده لیوان های تبلیغاتی و خودکار تبلیغاتی با ما همراه باشید.

چگونه فلش مموری­ های تبلیغاتی با ویژگی ­های خاص و جالب پیدا کنیم؟

چگونه فلش مموری­ های تبلیغاتی با ویژگی ­های خاص و جالب پیدا کنیم؟

برای تبلیغات می­توانید از فلش مموری ­هایی که تنوع زیادی دارند، استفاده کنید. برای این وسیله ­ها طرح­های جالبی ارائه می­ شود که بعضی از آن­ها بسیار زیبا هستند و مخاطب را به خود جذب می­ کنند. البته به خاطر داشته باشید که یک فلش مموری تبلیغاتی باکیفیت از یک فلش مموری تبلیغاتی که فقط از زیبایی برخوردار است، بهتر است. علاوه بر زیبایی، طراحی یک فلش باید به صورتی باشد که روی دستگاه به راحتی قرار داده شود.

نکته دیگری که در این مورد باید توجه داشته باشید این است که گروه هدف مورد نظر شما از چه اشخاصی تشکیل شده است. اگر قصد دارید که با استفاده از فلش مموری تبلیغاتی برند خود را به کارمندان یک شرکت معرفی کنید، استفاده از فلش ساده با ظرفیت متوسط پاسخگوی نیاز آن ها خواهد بود؛ ولی اگر قصدتان این است که مدیران یک گروه را جذب کنید به فلش­هایی با ظاهر شکیل با ظرفیت بالا نیاز دارید.

اغلب شرکت ­­هایی که منحصرا روی هدایای تبلیغاتی کار می ­کنند، از مناسب ­ترین طرح ­ها برای فلش مموری استفاده می­کنند. با دیدن تصاویر و نمونه­ کارها، می توانید فلشی که مدنظرتان است را انتخاب کرده و برای تولید در تعداد مورد نیاز سفارش دهید.

طراحی روی فلش مموری تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی به این دلیل به مخاطبان ارائه می شود که بتوانند شما را شناسایی کنند؛ از این رو، این که چه جمله ­ای بر روی فلش مموری تبلیغاتی حک می­ کنید، از اهمیت زیادی برخوردار است. می توانید طرح مورد نظر خود را بر روی فلش مموری تبلیغاتی حک کنید و طراحی دلخواه خود را برای این وسیله انجام دهید. البته باید به این نکته دقت داشته باشید که بدنه فلش مموری کوچک است و فقط می ­توانید اطلاعات مختصری از برند خود را روی آن چاپ کنید.

بهترین طراحی که برای بدنه فلش مموری می­توانید انجام دهید این است که نام برند و شماره تماس خود را بر روی آن حک کنید. البته اگر بتوانید شعار یا جمله­ ای بسیار کوتاه که فقط مختص به کمپانی شماست را روی آن چاپ کنید، می­ توانید مطمئن باشید که این جمله در ذهن شخصی که فلش را به او هدیه داده ­اید خواهد ماند. دست ­کم تا هنگامی که از فلش مموری تبلیغاتی شما استفاده می­ کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *