مقالات راما گیفت

تیشرت و شال محرمی

تیشرت و شال محرمی

چاپ تیشرت و شال محرمی یکی از رسومی است که از گذشته در ایران به خصوص در خانواده های مذهبی و بین مسلمانان رواج داشته است. با توجه به اینکه کشور ما یک کشور اسلامی است ایام سوگواری و عذاداری برای ما ایرانیان بسیار اهمیت دارد و همه مسلمانان دنیا ارادت خاصی به امام حسین علیه السلام دارند و ایام سوگواری های محرم را بسیار ایام مهم و ارزشمندی می‌دانند و در تمام طول این دو ماه یعنی محرم و صفر سعی می‌کنند تا به نشانه احترام به این ماه پوشش خود را به رنگ سیاه عذا در بیاورند.

معمولا عاشقان اهل بیت و عذادارن حسینی با پوشیدن لباس هایی که روی آن‌ها نقش ها یا اشعاری درباره محرم چاپ شده است مثل استفاده از تیشرت و شال محرمی، احترام خود را به این ماه نشان می‌دهند. هرساله با فرا رسیدن ماه های محرم و صفر عذاداران و افرادی که در جلسات و هیئت های عذارداری شرکت می‌کنند لباس ها، تیشرت ها و شال های عذا با طرح ها و نوشته های مختلف را به دلخواه خود سفارش می‌دهند و در ایام محرم از آن در هیئت ها و عذاداری ها استفاده می‌کنند.

ست تیشرت و شال محرمی 

افراد شیک پوش همیشه شیک پوشند حتی در عذاداری ها و هیئت ها. ما ایرانیان از بچگی با لباس مشکی عذای امام حسین مانوس هستیم و از همان دوران طفولیت خانواده های مسلمان به تن کودکانشان لباس مشکی برای ایام سوگواری و عذاداری می‌پوشاندند و برای آن‌ها لباس یا شال عزا تهیه می‌کردند. آقایان معمولا برای شرکت در هیئت ها و دسته های عذاداری از شال و تیشرت محرمی که روی آن‌ها نام ائمه یا شعرهای مرتبط با محرم چاپ شده است بسیار استقبال می‌کنند و بسیار علاقمند هستند تا شال و تیشرت مشکی در عذاداری ها، هیئت ها، دسته ها و سینه زنی ها به تن داشته باشند. همچنین شال عزا و تیشرت را می‌توان به نوعی با هم ست کرد به صورتی که طرح و نوشته دلخواهی که روی تیشرت چاپ می‌شود روی شال عزا نیز با همان طرح و جنس چاپ می‌شود که به صورت ست تیشرت و شال محرمی است.

جنس و نوع چاپ تیشرت و شال محرمی

تیشرت و شال محرمی را می‌توانید در سایزهای مردانه و بچه گانه و همچنین در مدل های آستین بلند و آستین کوتاه با انواع شال های محرمی با طرح دلخواه خود سفارش دهید. جنس تیشرت و شال محرمی معمولا شامل موارد زیر می‌شود.

پنبه: معمولا جنس پنبه مرغوب ترین نوع پارچه برای تی شرت و شال محرمی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

نخ: تی شرت و شال محرمی از جنس نخ در ماه های گرم سال به خصوص فصل تابستان بسیار مورد استقبال است و می‌توان گفت بهترین جنس برای استفاده در تابستان جنس نخی است.

پلی استر: پلی استر معمولا نسبت به پنبه و نخ از مرغوبیت کمتری برخوردار است و برای ماه های خنک تر سال استفاده از این جنس تیشرت و شال محرمی بیشتر توصیه می‌شود.

همچنین چاپ بر روی تیشرت و شال محرمی نیز انواع مختلفی دارد که از جمله انواع این چاپ ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چاپ سیلک
  • سابلیمیشن
  • برش لیزری

جنس و نوع چاپ تیشرت و شال محرمی

امکان چاپ تصویر بر روی تیشرت و شال محرمی بدون محدودیت رنگ

چند سالی است که با وجود سیستم های پیشرفته که برخی مراکز چاپ تبلیغاتی بر روی تیشرت و شال و سایر پوشاک تبلیغاتی در اختیار دارند امکان چاپ تصویر دلخواه شما بر روی پوشاک و همچنین تیشرت و شال محرمی وجود دارد. معمولا برای چاپ عکس و همچنین نوشته محدودیت های زیادی وجود دارد و چاپ عکس یا نوشته حتما باید به صورت تک رنگ یا رنگ های محدود پیشنهادی انجام شود اما برخی مراکز چاپ پوشاک تبلیغاتی مثل راما گیفت بدون محدودیت رنگ و سایر محدودیت های چاپ با سیستم های پیشرفته امکان چاپ تصویر بر روی تیشرت و شال محرمی و همچنین سایر پوشاک تبلیغاتی از جمله کلاه تبلیغاتی، تیشرت تبلیغاتی، پرچم تبلیغاتی و غیره را فراهم کرده است.

چاپ تیشرت و شال محرمی به صورت اختصاصی و دلخواه در راما گیفت

شما می‌توانید طرح و نوشته دلخواه خود را درباره ایام محرم و یا شعری که دوست دارید آن را روی تیشرت خود در سایزها، مدل ها و جنس های مختلف چاپ کنید را به صورت اختصاصی و دلخواه انتخاب کنید. راما گیفت طرح ها و نوشته های دلخواه شما را به صورت کاملا اختصاصی بر روی تیشرت و شال محرمی شما بدون محدودیت روی هر نوع  پوشاک و پارچه تبلیغاتی چاپ می‌کند و نیازی نیست حتما از طرح ها یا اشعار آماده و تکراری در چاپ پوشاک تبلیغاتی خود استفاده کنید.

خبر خوب دیگر اینکه هدایای تبلیغاتی راما گیفت برای شما محدودیتی در تعداد تیشرت و شال محرمی نیز قائل نیست و شما می‌توانید بدون محدودیت در تیراژ به تعداد دلخواه تیشرت و شال محرمی و همچنین چاپ پوشاک تبلیغاتی دیگر را سفارش دهید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *