مقالات راما گیفت

با سه پایه بوم نمایشگاهی بیشتر آشنا شویم

با سه پایه بوم نمایشگاهی بیشتر آشنا شویم

یکی از تصوراتی که تقریباً از بین رفته، این است که ما همیشه تابلوها را قسمتی از دیوار می‌دانستیم؛ اما امروزه ابزارهایی به وجود آمده که حتی در نمایشگاه‌های بزرگ نیز شاهد چنین پدیده‌ای نیستیم و آن ابزار چیزی نیست جز سه پایه بوم نمایشگاهی.

این سه پایه را می‌توان نجات دهنده دیوارها دانست که نیازی به حمل تابلوهای مختلف را در نمایشگاه‌ها ندارند و به نوعی از گزند میخ و سایر آویزها در امان هستند. با بررسی دقیق طرح سه پایه بوم نمایشگاهی می‌توان آن هارا ابزارهای مفید در نظر گرفت که حتی در کنار سایر ابزارها، امکان استفاده و حمل آن وجود دارد و می‌توانیم کاربردهای مختلفی از آنها انتظار داشته باشیم.

اگر به بخش محصولات راما گیفت سری زده باشید، این سه پایه‌ها و سایر سه پایه‌های بوم نقاشی را خواهید دید که توضیحات کاملی دارند، اما این مطلب به طور اختصاصی به معرفی سه پایه بوم نمایشگاهی می‌پردازد.

سه پایه بوم نمایشگاهی چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم هر توضیحی در مورد این وسایل ارائه دهیم، سه پایه بوم نمایشگاهی را می‌توان به صورت ابزاری فلزی یا کامپوزیتی تعریف کرد که با شیوه‌های مختلف می‌توان آنها را آماده سازی کرد و در صورت عدم استفاده، امکان جمع کردن و تا کردن آن در یک کیف کوچک فراهم است. پس اگر بخواهیم این تعریف را به شکلی تصویری و ذهنی برای خود داشته باشیم، همانند سه پایه‌های قدیمی هستند که با استفاده از فنر در قسمتهای میانی، به یکدیگر متصل می‌شود و امکان خم کردن و تا شدن آنها فراهم است. در وهله اول، جنس  سه پایه بوم نمایشگاهی باعث می‌شود که استحکام و وزن آنها متغیر باشد. از طرف دیگر، طراحی هر کدام از آنها خاص بوده و می‌توان آنها را در اندازه‌های مختلف جمع و آماده کرد.

کاربردهای سه پایه بوم نمایشگاهی

در تعریف سه پایه بوم نمایشگاهی اشاره‌ای به کاربرد آن نداشتیم؛ زیرا تقریباً همه ما می دانیم که این سه پایه‌ها برای نگه داشتن یک تابلو خاص به کار برده می‌شود. این که بخواهیم کاربرد آنها را فقط به نگه داشتن تابلو یا هر شی دیگری محدود کنیم، شاید دور از انصاف باشد. این که لفظ نمایشگاهی برای آنها به کار برده می‌شود، دلیل نمی‌شود که آنها را فقط در نمایشگاه‌ها به کار برد.

در واقع، این سه پایه‌ها دارای طراحی و سیستم بسیار منعطفی هستند که امکان تغییر ارتفاع یا تغییر اندازه آنها فراهم است. پس اگر ما یک مدل خاص از آنها را برای نگه داشتن بوم نقاشی انتخاب کنیم، یا حتی از آنها برای نگه داشتن تخته وایت برد در کلاس‌های آموزشی بهره ببریم، کسی نمی‌تواند به ما خرده بگیرد و در حقیقت این از ویژگی‌های ایده‌آل سه پایه بوم نمایشگاهی است.

کاربردهای سه پایه بوم نمایشگاهی

جنس بکار رفته و نحوه استفاده از سه پایه بوم نمایشگاهی

پس اگر تعریف و کاربرد سه پایه بوم نمایشگاهی را با دقت خوانده باشید، احتمالاً در دو مورد دچار ابهام شده باشید که یکی از آنها جنس بکار رفته و دیگری نحوه استفاده از این سه پایه‌هاست.

همه ما دیده‌ایم که استندهای نمایشگاهی برای نگه داشتن یک بنر سبک و معمولی به کار برده می‌شود و به همین دلیل استحکام چندانی نیاز ندارد. اما در مورد تابلوهای نمایشگاهی (یا حتی تخته وایت برد و صفحه نمایشگر!)، ما با ابزارهایی با وزن‌های مختلف مواجه هستیم. پس لازم است که استحکام  سه پایه‌ها نیز تغییر کند و به همین دلیل جنس سه پایه بوم نمایشگاهی متغیر است. از مواد آلومینیوم، فولاد ضد زنگ یا همان استنلس استیل، آهن، چوب، آلیاژهای فلزی و مواد کامپوزیتی برای ساخت سه پایه‌ها استفاده می‌شود.

در مورد نحوه استفاده از این سه پایه‌ها، باز هم باید جنس و طراحی آن‌ها را در نظر بگیرید. اگر قرار است که یک جسم سنگین نگه داشته شود، باید از جنس مواد مستحکم و با طراحی خاص استفاده شود، اما اگر بحث نگه داشتن یک تابلو نقاشی در یک نمایشگاه مطرح شود، سه پایه بوم نمایشگاهی آلومینیومی یا کامپوزیتی می‌توانند گزینه‌های مناسبی باشند.

نحوه خرید و قیمت سه پایه بوم نمایشگاهی

مسئله خرید و قیمت گذاری تقریباً با یکدیگر در تناسب هستند و فقط باید فاکتورهای تاثیرگذار در هرکدام را لحاظ کنیم. مسئله اول، قیمت سه پایه بوم نمایشگاهی است که به جنس بکار رفته در آنها و همچنین طراحی سه پایه بستگی دارد. معمولاً مواد آلیاژی و مواد استنلس استیل، از استحکام بالایی برخوردارند و در ساخت آن‌ها از مواد اولیه گران قیمت استفاده شده است. این سه پایه‌ها در کنار سه پایه‌های آلومینیومی، احتمالاً بالاترین قیمت را در فروشگاه‌های مختلف به خود اختصاص می‌دهند.

در مورد خرید سه پایه بوم نمایشگاهی نیز دو مسیر خرید حضوری و خرید اینترنتی پیش روی شما قرار دارد. هر دو گزینه تقریباً یکسان هستند و می‌توان اطمینان داشت که شما را به یک محصول می‌رسانند. اما در هر صورت، خرید اینترنتی سه پایه بوم نمایشگاهی این امکان را به شما می‌دهد که خرید خود را خیلی راحت‌تر انجام دهید و محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید.

در بخش هدایای تبلیغاتی راما گیفت، نمونه‌های مختلفی از سه پایه بوم نمایشگاهی قرار داده شده است که می‌توانید مشخصات و ویژگی‌های آن‌ها را به طور کامل مطالعه کنید. برای اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید تا جزئیات بیشتری در مورد این محصولات دریافت کنید

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *