راما گیفت » هدایای تبلیغاتی چرمی

نمایش 1–12 از 37 نتیجه

هدایای تبلیغاتی چرمی

هدایای تبلیغاتی چرمی شامل لوازم فراوانی می‌شود و انواع متفاوتی دارد؛ از کیف پول و کوله گرفته تا کمربند و ست چرمی و…

خرید هدایای تبلیغاتی چرمی

فارغ از جامعه هدف کسب و کار شما، دلایل زیادی برای خرید هدایای تبلیغاتی چرمی وجود دارد که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

خاص و متفاوت: در بازاری که همه کسب و کارها به‌دنبال خرید هدایای تبلیغاتی هستند و برند خود را تبلیغ می‌کنند، تنها راه تمایز از رقبا، هدایای متفاوت و خاص است.

بنابراین اولین و مهم‌ترین دلیلی که هدایای چرم را توجیه می‌کند و ارزش خرید آن را چند برابر کرده، خاص بودن آن است. هدایای چرمی، همیشه جذاب و خاص هستند.

دوام بالا و عمر طولانی: مزیت مهم دیگری که ارزش خرید هدایای چرم تبلیغاتی را چند برابر کرده، دوام بالای این دسته است.

البته این دوام و ماندگاری بالا، مشروط به کیفیت خوب چرم و طبیعی بودن محصول است! هدف صاحبان کسب و کارها از خرید این هدایا، حضور یک نماینده تبلیغاتی نزد جامعه هدف است و هر چقدر عمر این نماینده تبلیغاتی بیشتر باشد،

قطعاً بازدهی تبلیغات افزایش پیدا می‌کند. در نهایت، هدایای چرمی دوام فوق‌العاده‌ای دارند به همین دلیل دارای ارزش خرید بالایی هستند.

مدرن و کلاسیک: شاید برخی از جامعه گمان می‌کنند محصولات چرمی یک نماد کلاسیک و رسمی هستند! ولی برخلاف نگاه این افراد، هدایای تبلیغاتی چرم فقط مختص جامعه هدف رسمی و کلاسیک نیست و برخی محصولات از جمله کوله پشتی چرم و حتی جاکلیدی و جاسوئیچی چرمی بیش از آنکه رسمی باشند، چهره مدرن و اسپرت دارند! به همین خاطر مهم نیست جامعه هدف کسب و کار شما ورزشکاران هستند یا کارمندان! برای هر دو جامعه رسمی و اسپرت می‌توان هدایای چرمی سفارش داد.

تلفیق چرم با دیگر مواد: یکی از مزایای هدایای چرمی، امکان استفاده همزمان چرم با دیگر مواد است.

به‌عنوان مثال، در خودنویس‌های لاکچری و گران قیمت تبلیغاتی که غالباً برای روسا، پزشکان، مهندسین و… سفارش داده می‌شود،

از پوشش نقره یا کروم به همراه چرم استفاده می‌شود تا علاوه بر زیبایی، حس لوکس بودن را به رخ بکشاند یا در جاکلیدی چرمی تبلیغاتی، از چرم و فلز استفاده می‌شود که ظاهر این محصولات را فوق‌العاده کرده است.

انواع هدایای تبلیغاتی چرمی

یکی از مزایای ارزشمند هدایای چرمی، طیف وسیع و گسترده محصولات این دسته است به همین خاطر، هر برند و مشتری، با هر سلیقه و توان پرداخت می­تواند هدیه چرم مورد نظر خود را سفارش دهد و خریداری کند.

فولدر چرمی تبلیغاتی: فولدرها برای جابجایی و نگهداری کاغذ و اسناد استفاده می­شوند و به دلیل ابعاد جمع و جور و وزن سبکی که دارند تا حدودی جای کیف را گرفته­اند! فولدر تبلیغاتی کد N41 در سایز A4 یک محصول شیک است که یک محفظه زیپی دارد و علاوه بر آن، به شکلی طراحی شده که جای نگهداری چندین کارت ویزیت و عابر بانک هم دارد.

امکان بسته شدن فولدر توسط یک دکمه فراهم است تا محتویات درون فولدر را نگه دارد. مزیت این مدل در این است که با یک هزینه اندک می­توان خودکار و کاغذ را هم به­صورت جداگانه در کنار آن، سفارش داد.

دفترچه یادداشت چرمی: گرچه دفترچه یادداشت­ها شباهت فراوانی به فولدرها دارند اما نوع کاربری آنها کاملا متفاوت است! دفترچه یادداشت­ها غالبا در ابعاد A4، A5، جیبی و… وجود دارند و تولید می­شوند و غالبا علاوه بر طراحی برای نگهداری یک خودکار، تعدادی برگه یادداشت هم همراه دارند تا برای نوت­برداری و یادداشت نویسی در هر لحظه آماده باشند

مدل N40 یک دفترچه یادداشت تبلیغاتی چرمی است که علاوه بر قیمت رقابتی، رنگ­بندی متنوعی هم دارد. نوع چاپ تبلیغی روی این محصول به­صورت لیزر و تامپو انجام می­شود.

جا کارتی تبلیغاتی: با افزایش استفاده از عابر بانک­ها و کارت­های خرید و کارت مترو و… هر شخص به یک جاکارتی برای نگهداری کارت ویزیت و عابر بانک نیازمند است! جا کارتی تبلیغاتی با جنس و کیفیت­های متعددی در بازار موجود است. مدل g5 یکی از محبوب­ترین هدایای تبلیغاتی چرمی است. این مدل در چند رنگ قهوه­ای و مشکی و… قابل سفارش است.

کیف چرمی: اگر جامعه هدف و کسب وکار شما اشخاص خاص جامعه هستند و دوست دارید یک هدیه ارزشمند را برای تبلیغ برند خود سفارش دهید، پیشنهاد ما کیف چرمی است. کد 100 یک محصول بادوام است و برای هر دو جنس مردانه و زنانه قابل استفاده است.

رنگ بندی مشکی و قهوه­ای برای این محصول خاص و جذاب در دسترس است و به­واسطه وزن سبک، یک هدیه چرمی ایده­آل است.

ست چرمی تبلیغاتی: یکی از انواع هدایای چرمی، ست چرم است که طیف متنوعی دارد. به عنوان مثال ست چرم کد E دارای یک کیف پول چرم و جا کلیدی فلز و چرم است که با توجه به قیمت مناسب، کیفیت بسیار خوب و قابل قبولی دارد.

ست چرمی کد C  هم دارای سه تکه هدیه است که شامل یک کیف پول چرم و کمربند چرم و جا کلیدی چرم است. حداقل سفارش این محصول 50 عدد است و حدود یک هفته بعد از سفارش، برای مشتری ارسال می­گردد.

قیمت هدایای تبلیغاتی چرمی

قبل از اینکه راجع به قیمت محصولات چرمی تبلیغاتی حرفی بزنیم ابتدا لازم است این موضوع را عنوان کنیم که در بازار هدایای تبلیغاتی، برای پایین آوردن قیمت محصولات ممکن است از چرم صنعتی و به اصطلاح چرم مصنوعی استفاده کنند.

این کار باعث به‌صرفه بودن خرید این دسته از هدایا می‌شود. مزیت دیگر استفاده از چرم مصنوعی در تولید هدایای تبلیغاتی چرمی ارزان، نیاز کمتر به نگهداری از آنهاست زیرا چرم طبیعی نیازمند مراقبت است تا دوام بالا و عمر طولانی داشته باشد

ولی در محصولات با چرم مصنوعی نیازی به نگهداری وجود ندارد! در نهایت قیمت هدایای تبلیغاتی چرم به چهار موضوع مهم و اصلی بستگی دارد.

طبیعی یا مصنوعی بودن چرم : گرچه محصولات تبلیغاتی که از چرم طبیعی تولید شدند قیمت بالاتری نسبت به کالاهای با چرم مصنوعی دارند اما زیبایی ظاهری و دوام هدایای چرم طبیعی، چندین برابر محصولات مصنوعی است به همین خاطر اگر جامعه هدف کسب و کار شما پزشکان، روسا، مهندسان وکلا و غیره است لازم است هدایایی سفارش دهید که در تولید آنها از چرم طبیعی استفاده شده است.

نوع چرم: قطعاً به این موضوع دقت کرده‌اید که بعضی از چرم‌ها ضخامت بیشتری دارند یا اینکه برخی از محصولات چرمی انعطاف پذیرتر هستند و… . این موضوع به نوع حیوانی که چرم از پوست او تهیه شده برمی‌گردد؛ از چرم بزی و گاوی گرفته تا چرم شتر و محصولات خاصی مثل کروکودیل و … قیمت هدایای تبلیغاتی چرمی به نوع چرم و حیوان آن هم بستگی دارد.

کیفیت دباغی و فرآوری چرم: از آنجایی که هیچ مجموعه تبلیغاتی محصولات خام را تولید نمی‌کند، بنابراین تمام مجموعه‌های تبلیغاتی بسته به سلیقه و سفارش مشتری، چرم مورد نیاز خود را از تولید کنندگان چرم تهیه می‌کنند و هر تولید کننده، نوع و کیفیت دباغی و فراوری مختص به خود را دارد که هر چقدر این پروسه بهتر باشد، قیمت نهایی چرم نیز افزایش پیدا می‌کند. در نهایت یکی از موضوعاتی که به‌صورت مستقیم در قیمت هدایای تبلیغاتی چرمی اثر می‌گذارد کیفیت چرم است.

بهترین هدایای تبلیغاتی چرمی

بسته به میزان پرداختی، جامعه هدف، نوع و شکل کسب و کار و… بهترین هدیه تبلیغاتی برای هر شخص متفاوت است.

این موضوع در انتخاب و سفارش هدایای چرمی هم صادق است. به عنوان مثال ست مدیریتی چرم، از جمله با کیفیت­ ترین و گرانترین و هدایای چرمی است و صرفا، این محصول برای معاونان و روسا پیشنهاد می­شود ولی کیف پول چرم یا جا کلیدی چرمی که از نظر قیمت، هزینه بالایی به مشتری تحمیل نمی­کنند، می­تواند بهترین هدیه تبلیغاتی چرم برای تمام اقشار جامعه باشد.

از دانش آموزان و دانشجویان گرفته تا کارمندان و ورزشکاران و…، می­توانند مخاطب و جامعه هدف این محصول باشند.

چند نمونه از بهترین هدایای چرمی تبلیغاتی  که در زمره پر فروش­ترین محصولات بازار هم هستند، عبارتند از:

کیف پول چرم

گوله پشتی تبلیغاتی چرمی

جا کلیدی چرمی

جا کارتی چرم تبلیغاتی

پاوربانک با کاور چرمی