راما گیفت » هدایای تبلیغاتی رومیزی

نمایش 1–12 از 20 نتیجه

هدایای تبلیغاتی رومیزی

در میان هدایای تبلیغاتی، محصولاتی موفق‌تر هستند که به‌صورت مستمر و مداوم در معرض دید قرار دارند. این لوازم تبلیغاتی اگر ظاهر زیبایی داشته باشند و در طراحی آنها خلاقیت نیز به‌کار رفته باشد، می‌توانند یک تبلیغ تمام عیار برای کسب و کار مشتری فراهم آوردند! هدایای تبلیغاتی رومیزی که شامل ساعت رومیزی تبلیغاتی، تقویم رومیزی، گلدان تبلیغاتی رومیزی، ست مدیریتی و… است، به­دلیل تنوع در طرح و رنگ و همچنین تنوع قیمتی، از جمله بهترین­های این حوزه محسوب می­شوند.

ست مدیریتی رومیزی، یکی از پروفروش­ترین­های صنعت تبلیغات به­شمار می­رود.

قیمت هدایای تبلیغاتی رومیزی

قیمت مناسب اغلب محصولات این دسته، اولین و مهم‌ترین دلیل موفقیت آنهاست زیرا با پرداخت هزینه معقولی، می‌توان هدایای ارزشمندی سفارش داد و خریداری کرد. البته دایره گسترده انتخاب مشتریان در این دسته نیز غیر قابل کتمان است زیرا در این دسته، محصولات بی‌شماری قرار دارند که در تیترهای بعدی پرفروش‌ترین‌های آنها را بیان می‌کنیم.

یکی دیگر از دلایلی که باعث فروش بالای هدایای تبلیغاتی رومیزی شده، کاربردی بودن محصولات این دسته است. ساعت رومیزی، استند خودکار، تقویم رومیزی و… همه و همه از لوازم پرکاربردی هستند که در تمام روز و تمام لحظات استفاده می‌شوند. موضوع دیگر، جامع بودن این لوازم و وسایل است‌ زیرا تمام مشاغل با این وسایل ارتباط دارند و محصولات مورد نظر در این دسته، مختص یک شغل و حرفه یا حتی جنسیت خاصی نیست. بنابراین، این لوازم تبلیغاتی، جامعه هدف گسترده‌ای دارند.

طرح‌های متنوع از هدایای تبلیغاتی رومیزی، با ابعاد و اندازه‌های متفاوت نیز یکی دیگر از دلایلی است که به فروش بالا این دسته و استقبال فراوان صاحبان کسب و کارهای خرد و کلان از آنها منجر شده است. به‌عنوان مثال، ساعت‌های رومیزی مجموعه ما، در اشکال عقربه‌ای، دیجیتالی، ساده، پایه‌دار، ست تقویم و ساعت رومیزی و غیره، تولید می‌شوند که بسته به سلیقه مشتری، میزان پرداختی ایشان، جامعه هدف کسب و کار او و … قابل سفارش هستند. تنوع در طرح و ابعاد، شامل دیگر هدایای تبلیغاتی همچون تقویم رومیزی، گلدان­های تبلیغاتی، استند روان نویس و خودنویس، ست مدیریتی رومیزی و غیره نیز می­شود.

از سویی دیگر، تمامی محصولات این دسته به‌صورت مداوم مورد استفاده قرار می‌گیرند و در معرض دید هستند به‌همین خاطر، بازدهی مطلوب‌تر و بهتری نسبت به دیگر رقبای خود در حوزه تبلیغات دارند.

گلدان­های تبلیغاتی رومیزی، با تلفیق چوب و شیشه و فلز، یک نماد تبلیغاتی نوین و زیبا در دفتر کار به حساب می­آیند.

بهترین هدیه تبلیغاتی رومیزی

ابتدای بحث، این موضوع را یادآوری می‌کنیم که صفت «بهترین هدیه تبلیغاتی»، برای هر سلیقه و هر فردی متفاوت است و این مقاله، صرفاً بر اساس آمار فروش، میزان رضایت‌مندی مشتریان و غیره به رشته تحریر درآمد است و ممکن است با سلیقه برخی متفاوت باشد.

تقویم رومیزی : در هر شغل و حرفه و جایگاهی، تقویم، یکی از ملزومات به‌شمار می‌رود. به همین خاطر، اولین پیشنهاد لیست هدایای تبلیغاتی رومیزی، تقویم است. تقویم تبلیغاتی در اشکال مختلفی در بازار موجود است و در طرح‌ها و قیمت‌های متفاوتی قابل سفارش هستند. از تقویم‌های ساده و ارزان قیمت، تا تقویم‌های گران قیمت که به همراه یک پایه و استند چوبی، جا خودکاری، ساعت رومیزی و… به فروش می‌رسند. مزیت تقویم رومیزی، استفاده مکرر و روزانه از آن است. به همین خاطر، یک تبلیغ ۲۴ ساعته برای کسب و کار شما خواهد بود! یکی دیگر از مزایای سفارش تقویم تبلیغاتی رومیزی، یادداشت برنامه‌های روزانه در قسمت‌های خالی و سفید هر برگه است و همین موضوع نیز به‌صورت مستمر، برند و کسب و کار تبلیغی مشتری را یادآوری می‌کند.

ساعت رومیزی تبلیغاتی : از فضای مغازه یک تعمیرکار خودرو گرفته تا دفتر مهندسی یک ناظر ساختمان، یک چیز مشترک به چشم می‌خورد؛ «ساعت!» ساعت‌های رومیزی هم به دلیل تنوع طرح و رنگ‌ها و قیمت‌های متنوع، از جمله پرفروش‌ترین‌های صنعت تبلیغات محسوب می‌شوند. ساعت‌های پلاستیکی ساده، ارزان‌ترین نوع این دسته هستند و برخی دیگر با یک پایه شیشه‌ای جذاب و شیک، قیمت بالاتری دارند. اگر جامعه هدف کسب و کار شما مهندسان، پزشکان و روسا هستند، می‌توانید مدل‌های خاص‌تر که شامل یک پنل چوبی بسیار با کیفیت و جای خودکار، جای تقویم و دفتر یادداشت هستند را سفارش دهید. ساعت رومیزی تبلیغاتی کد ۵۶۱۱ با بدنه چوبی و چاپ تامپو یکی از همین مدل‌های خاص و شیک مجموعه ما است ولی چنانچه قصد پرداخت هزینه کمتری برای کار تبلیغات دارید و به‌دنبال ارزان‌ترین هدیه تبلیغاتی رومیزی هستید، می‌توانید ساعت دیجیتال رومیزی کد ۹۰۰۵a را سفارش دهید.

گلدان رومیزی تبلیغاتی : طرح پایه ظریف چوبی، با یک حباب شیشه‌ای پر از آب، به همراه گل یا گیاه سرسبز شاداب، یک انقلاب در صنعت تبلیغات است! این گلدان‌های تبلیغاتی آنچنان ظاهر فریبنده دارند که هر کس با هر سلیقه‌ای را مجذوب خود می‌کند. امکان حک لوگو یا پلاک روی استند چوبی گلدان‌ها، مزیت این دسته از هدایای تبلیغاتی است. علاوه بر این، امکان انتخاب میان طرح‌ها و ابعاد متنوع نیز یک مزیت دیگر محسوب می‌شود زیرا گلدان رومیزی تبلیغاتی در طرح‌های تک حباب و جمع وجور و دو حباب و حتی سه حباب در سایت موجود است تا متناسب با سلیقه مشتریان، تهیه و ارسال شوند. جدای از ظاهر زیبای گلدان‌ها و چشم اندازی که به محل کار و دفتر می‌دهند، به‌دلیل کاشت و رشد گیاه به روش «هیدروپونیک» یا نگهداری گیاه بدون خاک، دیگر هیچ نگرانی بابت قارچ‌ها و انگل‌های خاک‌زی و حتی مسافرت‌های دراز مدت و نگرانی از خشک شدن گل و گیاه خود ندارید و همین موضوع، یکی از دلایل فروش بالا و استقبال بی‌نظیر صاحبان کسب و کارهای ریز و درشت از این محصول است. گلدان چوبی تبلیغاتی کد M301 با ابعاد 13*11.5 با یک حباب شیشه‌ای و مدل B203 با ابعاد 30.5*16.5 با سه حباب شیشه‌ای قابل سفارش هستند. نکته مهم اینکه گلدان­های تبلیغاتی مجموعه ما تماما از چوب ساخته شده­اند و دوام بالایی در گذر زمان دارند و کیفبت آنها تضمین شده است.

جا خودکاری رومیزی : برخلاف تصور برخی افراد، جا خودکاری یا استند نگهدارنده روان نویس و خودنویس، یکی از محبوب‌ترین و پربازده‌ترین هدایای تبلیغاتی رومیزی محسوب می‌شوند! این محصولات اگرچه قیمت بسیار مناسبی دارند و در رده ارزان‌ترین هدیه تبلیغاتی قرار می‌گیرند اما نقش پررنگی در تبلیغ کسب و کارها ایفا می‌کنند. این لوازم ساده اما پرکاربرد، در دو جنس پلاستیکی و فلزی در بازار موجود هستند که هر کدام با رنگ‌ها و طرح‌های متنوع قابل سفارش هستند. برخی مدل‌ها، ساده و برخی مدل‌ها، به همراه یک تخته چوبی، جای تقویم و دیگر لوازم اداری از قبیل کاغذ یادداشت، منگنه، ساعت و غیره، تولید و روانه بازار می‌شوند. جا خودکاری‌ها بسته به سفارش مشتری ممکن است طلاکوبی شوند یا با طرح‌هایی همچون خاتم کاری، فلزی، فانتزی  و… به دست مشتری برسند.

دیگر لوازم رومیزی : برخی وسایل تبلیغاتی دیگر همچون دستگاه بخور سرد و گرم تبلیغاتی، موس پد تبلیغاتی، پرچم و استند پرچم تبلیغاتی و… نیز در این دسته و طبقه جای می­گیرند و این لوازم نیز به نوبه خود نقش پر رنگی را در حوزه تبلیغات ایفا می­کنند ولی به­طور کلی، قوی­ترین و پربازده­ترین هدایای تبلیغاتی همان چند مورد ابتدایی مقاله هستند که به­صورت کامل آنها را شرح دادیم و مزایای هر کدام را بیان کردیم.

تلفیق استند روان­نویس با جای تقویم و کاغذ یادداشت و یک ساعت عقربه­ای آنالوگ، یک ترکیب خاص تبلیغاتی برای روسا و مدیران است

چه بخریم مهم است و از کجا بخریم، مهم‌تر!!

تا اینجای مقاله در مورد پرفروش‌ترین هدایای رومیزی و مزایای هر کدام صحبت کردیم اما این تمام ماجرا نیست زیرا موضوع مهم‌تری به‌نام « از چه مجموعه و چه سایتی سفارش دهیم؟»، وجود دارد! زیرا تعداد فراوانی وبسایت و مجموعه وجود دارد که در حوزه تبلیغات و تولید لوازم تبلیغاتی فعال هستند و لازم است ویژگی‌های یک مجموعه خوب را بدانیم.

حضور نیروی متخصص، اولین ویژگی مجموعه مورد اعتمادی است که باید برای سفارش و خرید هدایای تبلیغاتی به آنجا مراجعه کنیم. نیروی متخصص و خلاق در زمینه تبلیغات،‌ می‌داند چگونه و با چه روشی مخاطب را جذب کند! تجربه کاری و استفاده از ایده‌های خلاقانه باعث می‌شود با هزینه‌های معقول، تبلیغات ارزشمند و مطلوبی ارائه کرد.

تهیه لوازم و وسایل با کیفیت، دومین موردی است که وجه تمایز میان شرکت‌های تبلیغاتی مورد اعتماد و غیرقابل اطمینان است. زیرا هرچقدر مواد اولیه باکیفیت باشند، اعتبار برند و کسب و کار مشتری بالاتر می‌رود. هر هدیه تبلیغاتی، یک نماینده برای آن برند محسوب می‌شود و اگر وسیله تبلیغاتی ما نقص یا کاستی داشت، به برند حک شده روی آن خدشه وارد می‌آورد و هدیه نامرغوب و ناقص یا بی­دوام، نه تنها باعث رشد برند و اعتبار آن نمی­شود، بلکه نوعی عقب­گرد محسوب می­شود! بنابراین دغدغه خود را به کیفیت مواد اولیه هدایای تبلیغاتی معطوف کنید!

در نهایت این موضوع را در نظر داشته باشید که هدایای تبلیغاتی همان‌قدر که ممکن است یک تبلیغ مفید برای کسب و کار ما باشند، به همان اندازه هم ممکن است تبلیغ منفی برای ما به ارمغان بیاورند! پس لازم است به مجموعه‌هایی سفارش کار تبلیغاتی دهیم که همراه لوازم خود، تضمین کیفیت ارائه کنند.