مقالات راما گیفت

هدیه تبلیغاتی ویژه

هدیه تبلیغاتی ویژه

هدیه تبلیغاتی ویژه ، اکثر اوقات انتخاب ابزار مناسب بازاریابی ممکن است سخت باشد. نیمی از چالش اصلی این است که مخاطبان و نیازهای آن ها را شناخته و برطرف کنیم. آنچه میان بسیاری از مردم امروزی مشترک است ، این واقعیت که آن ها وقت زیادی را در دفتر و محل کار خود می­ گذرانند.

مردم بیشتر اوقات مشغله ­های بسیاری دارند. از این رو غذای خود را مقابل کامپیوتر صرف می ­کنند و ساعت­ های طولانی بعد از تمام شدن وقت اداری برای به اتمام رساندن کارهای شان در شرکت می­ مانند. به همین دلیل هدیه تبلیغاتی ویژه را باید به گونه ی انتخاب کرد که سادگی و راحتی را در مدت زمان کاری افراد ایجاد کند یا در ساعات غیر کاری برای آن ها کاربردی باشد در این راستا گزینه ­های بسیار مناسبی وجود دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم:

لوازم تحریر تبلیغاتی

تهیه لوازم تحریر برای شرکت­ های مختلف بسیار پر هزینه است اما با این کار می­توانید همیشه در مقابل دید مشتریان خود ظاهر شوید. مخصوصا هنگامی که به دنبال وسیله ای برای نوشتن یک شماره بر روی کاغذ یا یادداشت برداری از یک موضوع باشند. با لوازم تحریر تبلیغاتی می ­توانید همیشه در معرض دید افراد ظاهر شوید و برند و لوگوی شرکت خود را در محیط ­های کاری به نمایش بگذارید.

خودکار تبلیغاتی

یک هدیه تبلیغاتی کاربردی و مورد نیاز، چاپ خودکار تبلیغاتی است. به این دلیل که نوشتن یک روش ارتباطی و یک نیاز مبرم است. در جیب یا کیف همه ما یک خودکار وجود دارد تا در صورت نیاز بتوانیم از آن استفاده کنیم. بنابراین خودکار تبلیغاتی را می­توان جز وسایل شخصی و لازم هر انسان دانست.

سال­ های متمادی است که تبلیغات بر روی وسایل ضروری و کاربردی افراد به یک روش موفق بازاریابی مبدل شده است. یکی از هدیه تبلیغاتی ویژه پربازده در میان مدیران و صاحبان کسب و کار استفاده از خودکار تبلیغاتی است که به دلایل زیادی از جمله قیمت ارزان و کاربرد بالا جز اولین روش های بازاریابی قرار گرفته است. اگر توجه داشته باشید حداقل همه ما یک خودکار داریم که بر روی آن تبلیغات چاپ شده باشد. این نشان دهنده فراگیر بودن و استفاده زیاد از این روش تبلیغاتی موثر و به صرفه است.

خودکار فلزی

خودکارهای تبلیغاتی جنس­ و مدل ­های مختلفی دارند که اغلب صاحبان کسب و کار با توجه به نوع مشتریان خود جنس خودکار و ارزش آن را معین می‌کنند. برای مثال: از خودکار فلزی و لوکس که نسبتا قیمت گران­تری دارد برای مشتریان وفادار خود استفاده می‌کنند و آن ها را به عنوان هدیه در اختیار این مشتریان قرار می دهند.

برای مشاهده لیوان های تبلیغاتی و خودکار تبلیغاتی با ما همراه باشید.

خودکار پلاستیکی

خودکار پلاستیکی نیز نوعی دیگر از خودکارهای تبلیغاتی هستند که به دلیل هزینه پایین تر کاربرد بیشتری دارند. برای تبلیغات با حجم بالا به عنوان مثال: در یک نمایشگاه یا یک همایش، برای اشخاصی که مشخص نیست به مشتری تبدیل خواهند شد یا خیر و تنها هدف از چاپ خودکار تبلیغاتی به نمایش گذاشتن برند و نام تجاری است می­توانید از خودکار تبلیغاتی با جنس پلاستیکی استفاده ‌کنند.

باید دقت داشته باشید که در هیچ شرایطی و برای هیچ نوع مشتری از خودکار تبلیغاتی با کیفیت بسیار پایین استفاده نکنید. به این دلیل که هدف شما از این هدیه تبلیغاتی ماندگاری آن در ذهن مخاطب و اطرافیان او ست. اگر قرار باشد هدیه تبلیغاتی شما پس از چند بار استفاده دیگر قابلیت استفاده را نداشته نباشد و دور انداخته شود هرگز به هدف تبلیغاتی خود نخواهید رسید و نام تجاری شما نیز به همان سرعت از ذهن مخاطب دور انداخته خواهد شد.

سررسید تبلیغاتی

همانطور که اطلاع دارید یکی از راه‌های تبلیغ و اثرگذاری نام تجاری، چاپ تقویم و سررسید تبلیغاتی است. از آن جا که سر رسیدها به طور وسیع و روزانه در دفاتر کار و منازل استفاده می‌شوند و در برابر چشم مردم و مشتریان بالقوه قرار می‌گیرند، تاثیر گذاری بسیار بالایی دارند. این محصولات تبلیغاتی گزینه‌ بسیار خوبی برای تبلیغات شرکت‌ها، محسوب می شوند چرا که به مدت یکسال به طور روزانه استفاده می­ شوند. با افزودن برند شرکت روی سررسید می‌توانید روزانه محصولاتتان را به مشتریان خود نشان دهید.

یکی از مشاغلی که به سبب ارائه خدمات مستقیم به مخاطبان نیاز به ارتباط مستقیم با مخاطب و معرفی نام خود به کاربر دارد، مشاغل خدماتی است. طراحی و چاپ تقویم‌های جیبی برای خدمات فنی و الکترونیکی، طراحی و چاپ انواع تقویم‌های دیواری تک برگ و چند برگ در ابعاد A4 و A3 برای قالیشویی و دیگر شغل‌های خدماتی باعث می شود در صورت نیاز به این امور نام شرکت و خدمات مورد نیاز مقابل چشم مشتریان باشد و در صورت نیاز با آن ها تماس بگیرند.

یکی دیگر از مشاغلی که برای ارائه سررسید تبلیغاتی مناسب است آژانس های مسافربری و شرکت های هواپیمایی است. در این مشاغل برنامه‌ریزی و تاریخ حرف اول را می زند. علاوه بر این مشتریان و افرادی که قصد سفر و تهیه بلیط یا شرکت در تورهای متنوع را دارند برای برنامه‌ریزی و مشخص کردن برنامه سفر خود به انتخاب یک تاریخ مناسب نیازمند هستند.

از این رو وجود تقویم در آژانس های مسافرتی ضروری است. برای آژانس‌های مسافرتی طراحی و چاپ تقویم می‌تواند به صورت تک برگ دورو یا چند برگ طراحی شود که از لحاظ محتوایی به برنامه‌های خاص و معرفی تورهای متنوع و مناطق جغرافیایی پر بازدید نیز پرداخته شود در کنار این محتوا می توانید لوگو و نام تجاری خود را نیز به نمایش بگذارید.

یادداشت تبلیغاتی

یادداشت تبلیغاتی یکی از محصولات تبلیغاتی پر فروش است که می تواند روش تبلیغات موثر و مناسبی برای برند شما باشد. یادداشت تبلیغاتی در انواع مختلف: چرمی، پلاستیکی و … تولید می شوند. نمونه چرمی این محصول از چرم مرغوب ایتالیا تهیه شده که می توان به عنوان هدیه تبلیغاتی برای مشتریان وفادار یا دفاتر مدیریتی و صاحبان کسب و کار مورد استفاده قرار بگیرد.

روی جلد برخی از دفاتر یادداشت، جیب هایی مخصوص کارت عابر بانک تعبیه شده، با ارائه این نمونه دفتر یاداشت به عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتریان خود می توانید توجه آن ها را به خود جلب کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *