مقالات راما گیفت

جاکارتی تبلیغاتی فلزی

جاکارتی تبلیغاتی فلزی

جاکارتی تبلیغاتی فلزی ، اگر به متروی تهران مراجعه کرده باشید حتما صدای فروشندگانی که جاکارتی می فروشند را شنیده اید. ممکن است برایتان جالب باشد که بدانید این فروشندگان در طی روز از فروش جاکارتی ها چه سود سرشاری کسب می کنند.

با بیشتر شدن فعالیت دولت الکترونیک و تعدد بانک های فعال در تمام کشور تعداد کارت های شخصی افراد نیز بیش از گذشته، افزایش پیدا کرده است. این در حالی است که کیف های پول دیگر قابلیت نگهداری حجم زیاد کارت ها را ندارند. از این رو طراحی و تولید جاکارتی توانسته این مشکل را حل کند. همانطور که ذکر شد جاکارتی یکی از وسایل ضروری برای هر شخصی است پس می تواند یک هدیه تبلیغاتی نیز باشد. هر بار که فرد قصد استفاد از کارت بانکی خود را داشته باشد نام برند شما را می بیند.

انواع جاکارتی تبلیغاتی فلزی

• جا کارتی فلزی
• جا کارتی پلاستیکی
• جا کارتی چرمی

همان طور که در مطالب بالا گفته شد جا کارتی ها انواع گوناگونی دارند. آلوما ولت ها نمونه ای از جا کارتی های فلزی و پلاستیکی هستند که توانستند در بازه های زمانی خاصی در بازار ایران سهم فروش بسیار زیادی کسب کنند.

فروش این محصول به اندازه ای زیاد بود که در روزهای اول سودهای عجیبی را نصیب تولید کنندگان این محصول کرد. نخست آلوما ولت های فلزی به بازارها عرضه شدند و پس از گذشت مدتی نمونه های ارزان قیمت تر به بازار وارد شدند. جنس بدنه آلوما ولت ها دلیل کاهش قیمت آنها بود. این جا کارتی ها از حالت فلزی به شکل پلاستیکی تنزل پیدا کرده بودند.
جا کارتی های چرمی نمونه بعدی است که در حال حاضر نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. معمولا جاکارتی های تبلیغاتی را از جنس چرم سفارش می دهند. دلیل این کار چاپ بهتر متون تبلیغاتی بر روی چرم است.

انواع جاکارتی تبلیغاتی فلزی

جاکارتی، هدیه ای برای مخاطبان مختلف

برای هر شخص و با هر سلیقه ای جا کارتی تبلیغاتی می تواند یک هدیه مفید تلقی شود. به عنوان مثال: دانشگاه ها می توانند از این محصول تبلیغاتی زیبا به عنوان هدیه برای روز دانشجو استفاده کنند. این هدیه را دانشجویان می توانند تا مدت های بسیار طولانی داشته باشند.
برای تبلیغ محصولات و برند خود نیز می توانید از جا کارتی استفاده کنید. شرکت هایی که بودجه چندانی برای تبلیغات در اختیار ندارند برای معرفی برند خود می توانند از جاکارتی به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کنند.
این هدایا در تیراژ بالا و با کیفیت مناسب، هزینه هنگفتی بر دوش شرکت ها نمی گذارد و همین دلیل می تواند باعث سود شرکت ها شده و راندمان بالاتری نسبت به هزینه صرف شده کسب کنند.

شرکت هایی که در حوزه پوشاک فعالیت دارند می توانند از این محصولات برای هدیه دادن به مشتریان خود استفاده کنند. فعالان حوزه پوشاک می توانند جا کارتی ها را در یک استند جذاب قرار داده و انتخاب را بر عهده خریدار بگذارند.

سفارش جاکارتی تبلیغاتی فلزی

نخست طرح و رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب این مورد نگاهی به بودجه تبلیغاتی خود بیاندازید. اگر وضعیت مالی شرکت مناسب است، جهت سفارش اول، ۱۰۰۰ عدد جا کارتی می تواند مفید و پر فایده باشد. معمولا جاکارتی ها در زمان کوتاهی تولید می شوند این مزیت باعث می شود تا فرآایند سفارش و تهیه آنها در سریعترین حالت ممکن اتفاق بیفتد.

جاکارتی وسیله ای است که هر شخص برای نگهداری کارت اعتباری یا کارت ویزیت خود به آن نیاز پیدا می کند و به عنوان یک هدیه تبلیغاتی خاص و کاربردی مورد استقبال قرار گرفته است.
اهدای جا کارتی تبلیغاتی در صورتی که لوگو، نام و مشخصات بطور دائم بر روی آن حک شده باشد نه فقط ذهنیت و تاثیر بسیار مثبتی را بر روی مخاطبین می گذارد بلکه به دفعات و در هر استفاده سبب تکرار و ماندگاری نام و برند در خاطر مشتریان می شود. مدل چرمی، یکی از پراستفاده ترین جا کارتی های تبلیغاتی است. ترکیب چرم و فلز می تواند یک محصول ویژه را به وجود آورد.

چاپ جاکارتی تبلیغاتی فلزی

معمولا چاپ یا حکاکی جا کارتی به صورت لیزری صورت می گیرد و این مورد بر روی قسمت چرمی یا فلزی با فضای کم قابل انجام است.

فضای نگهداری جاکارتی تبلیغاتی

این محصول جهت نگهداری ۳۰ الی ۴۰ کارت ویزیت یا ۷ عدد کارت اعتباری مناسب است.
رنگ بندی جا کارتی چرمی
• مشکی
• عسلی
• قهوه ای

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *