مقالات راما گیفت

بهترین هدیه برای ‌خانم ها‌

بهترین هدیه برای ‌خانم ها‌

حفظ مشتری برای رشد پایدار شرکت بسیار مهم است. امروزه زنان سهم زیادی را در بازار دارند و تشکیل دهنده درصد بالایی از گروه مشتریان و یا مخاطبان شرکت‌ها‌‌ هستند. چه روشی عالی تر از آنکه به منظور قدردانی و جذب آنها، برایشان هدیه تبلیغاتی مناسب و درخور در نظر بگیرید. اما وقتی نوبت به هدایای تبلیغاتی مناسب برای ‌خانم ها‌ می‌رسد؛ قاعده این نیست که می‌بایست به فکر ابزارهای مصرفی خانه و ظروف آشپزی باشید. برعکس در این زمینه لازم است تا نهایت سلیقه و دقت خود را به خرج دهید تا بتوانید توجه آنها را با هدایای زیبا و جذاب، جلب کنید.

شاید در نگاه اول این باور قوت بگیرد که هدایای تبلیغاتی بی شماری برای ‌خانم ها‌ وجود دارد؛ اما همین گستردگی نیز دلیل بر مناسب بودن نیست. اگرچه در نگاه اول ساده ترین هدیه برای زنان که قطعا موثر هم خواهد بود؛ جواهرات و یا گل باشد. اما ایده‌ها‌‌ی منحصر به فرد دیگری برای هدایای تبلیغاتی این گروه خاص وجود دارد که می‌تواند همینقدر گیرایی و تاثیر داشته باشد.

در هر حال این کلیت را در نظر داشته باشید که هدایای تبلیغاتی برای خانم‌ها می‌بایست دارای رنگ‌ها‌‌ی ملایم و شاد بوده و لطافت و ظرافت بسیار زیادتری نسبت به سایر محصولات تبلیغاتی دیگر داشته باشد.

 

  ویژگی‌ها‌‌ی هدایای تبلیغاتی برای ‌خانم ها‌

هنگام انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب برای همه مشتریان علی الخصوص ‌خانم ها‌، ابتدا باید علایق آنها را در نظر بگیرید. بالاخره شما نمی‌خواهید به عنوان یک شرکت که در راستای اهداف بازاریابی خود اقدام به تخصیص هزینه می‌کند؛ به آنها هدیه‌ای بدهید که دوست نداشته باشند! هدایای شما باید شخصی و به یاد ماندنی باشد تا مشتریان بدانند که به آنها اهمیت می‌دهید و از همه مهم‌تر تجارت آنها با شما ماندگار شود. زنان حافظه بسیار عجیب و دقیقی در به خاطر سپردن وقایع و جزییاتشان دارند. از این رو مطمئن باشید چنانچه هدیه‌ای را به آنها بدهید؛ در کنار ثبت دقیق ظاهر آن، هرگز زمان و چرایی آن را نیز فراموش نخواهند کرد. و این موضوع دقیقا کار انتخاب هدیای تبلیغاتی برای ‌خانم ها‌ را بسیار سخت و پیچیده می‌کند. بنابراین به هر دلیلی، هدایای تبلیغاتی شما برای این گروه از مخاطبانتان می‌بایست بسیار چشمگیر باشد. تا مطمئن شوید آنها درک کرده‌اند که تا چه اندازه برایشان ارزش قائل هستید. بهترین هدایای تبلیغاتی برای مشتری‌ها‌‌ی خانم، معمولاً لوازمی ‌هستند که در آنها زیبایی حرف اول را می‌زند. بنابراین اهدای کالاهایی مانند یک کلاه یا جا سوییچی ساده برای آنها جذاب نخواهد بود. به جای آن بهتر است به آنها هدیه‌ای را بدهید که می‌دانید از آن لذت خواهند برد. و این توجه شما به علایق آنها از نظر زنان بسیار تحسین برانگیز است. اما این هدایای تبلیغاتی چه ویژگی‌ها‌‌یی باید داشته باشند؟

با ما همراه باشید و انواع لیوان های تبلیغاتی و خودکارهای تبلیغاتی را مشاهده کنید.

  • زیبایی و کیفیت بی نظیری داشته باشد.
  • دارای رنگبندی شاد و لطیف باشند.
  • کاربرد آن کاملا شخصی سازی شده باشد.
  • قدیمی‌و تکراری نباشد.
  • طراحی خاص داشته باشد.
  • اندازه آن مناسب برای حمل در کیف دستی باشد.
  • بسته بندی و پکیج زیبایی داشته باشد.
  • دارای وزن زیاد نباشد.

شما می‌توانید با ارسال یک هدیه تبلیغاتی زنانه خوب، به سادگی مشتریتان را به خود وابسته کرده و او را بسیار بیشتر از قبل وفادار به خرید از خود کنید.

 

چرا هدیه تبلیغاتی زنانه

دور از اغراق نیست بگوییم بیشتر از نیمی ‌از مشتریان هر کسب و کاری خانم‌ها هستند. بنابراین مشتریان صاحبین مشاغل می‌توانند با کمی‌ درایت توجه این گروه از مخاطبان را به خود جلب کنند. از آنجا که کالاهای زیادی در گروه هدیه تبلیغاتی زنانه جای دارد؛ گاها می‌توانید با اختصاص هزینه‌ها‌‌ی نه چندان بالا؛ تبلیغات موفق و مثمر ثمری را انجام دهید. با جلب توجه گروه مشتریان زن، بنگاه‌ها‌‌ی اقتصادی به راحتی می‌توانند به اهداف بازاریانی و سودهی بیشتر نزدیک شوند. یک هدیه تبلیغاتی نشانه علاقه و توجه شما به آن مشتری است. بنابراین می‌توانید در مواجهه با مشتریان زن خود این اهمیت را در غالب یک هدیه شرکتی مناسب و عالی به او ثابت کنید. از آنجا که زنان به طور غریزی علاقه بسیار خاصی به دریافت کادو و هدیه دارند؛ قطعا یک هدیه تبلیغاتی می‌تواند تاثیرات روحی و انگیزشی فراوانی را در آنها به وجود بیاورد. اگرچه اکثر ‌خانم ها‌ به دریافت هدیه‌ها‌‌ی پر زرق و برق تمایل بیشتری نشان می‌دهند؛ اما گاها یک هدیه ساده ولی جذاب نیز می‌تواند به قدر کافی آنها را خوشحال کند. از این رو چنانچه بودجه زیادی در اختیار ندارید و می‌خواهید به وسیله انتخاب یک هدیه تبلیغاتی قیمت مناسب میزان ارادت خود را به مشتریان خانم خود ثابت کنید؛ به سراغ راه حل‌ها‌‌ی ثابت شده و تضمینی بروید. ارسال گل، شکلات، آویزهای زینتی، آیینه و آکسسوار، در این میان می‌تواند گزینه‌ها‌‌ی بسیار مناسبی باشند.

در مجموع می بایست در خصوص انتخاب و اهدای یک هدیه تبلیغاتی زنانه وسواس خاصی را در این گزینش به خرج دهید؛ تا نتیجه کار رضایت بخش و تامین کننده اهداف شما باشد.

بازگشت به لیست