مقالات راما گیفت

هنگام خرید لیوان فلزی تبلیغاتی به چه فاکتورهایی توجه داشته باشیم؟

هنگام خرید لیوان فلزی تبلیغاتی به چه فاکتورهایی توجه داشته باشیم؟

خرید لیوان فلزی تبلیغاتی یکی دیگر از راهکارها و ابزارها در تعیین استراتژی تبلیغاتی است و معمولاً بازاریابان سعی می‌کنند که روش‌های تبلیغاتی خود را بر مبنای چنین ابزارهایی پیاده سازی کنند. در مطالب قبلی به استفاده از لیوان تبلیغاتی و ماگ تبلیغاتی اشاره کردیم و نشان دادیم که به چه شکلی می‌توانند روند تبلیغات و بازاریابی یک شرکت را تغییر دهند.

اما در این مطلب می‌خواهیم به طور ویژه مسئله خرید لیوان تبلیغاتی فلزی را مورد بررسی قرار دهیم و مشخص کنیم که چرا استفاده از این لیوان‌ها می‌تواند برای یک کسب و کار یا برای یک بازاریاب مثمرثمر باشد. البته توصیه می‌کنم که حتماً لیوان فلزی تبلیغاتی و سایر محصولات و هدایای تبلیغاتی راما گیفت را ببینید تا با ویژگی‌ها و قابلیت‌های آنها آشنا شوید.

چرا خرید لیوان فلزی تبلیغاتی ؟

قبل از اینکه بخواهیم وارد بحث راهنمای خرید لیوان فلزی تبلیغاتی و نحوه این خرید شویم، باید مشخص کنیم که چرا این لیوان‌ها می‌توانند در بازاریابی اهمیت داشته باشند و چرا به طور خاص به این محصول می‌پردازیم. در بررسی یک لیوان فلزی تبلیغاتی ۲ بخش بسیار مهم و حیاتی دیده می‌شود: اول؛ لیوان بودن و دوم؛ فلزی بودن آن.

لیوان به عنوان یکی از پر مصرف‌ترین ظروف و وسایل خانگی و شرکتی شناخته می‌شود. یک لیوان می‌تواند در منزل، در دفتر یک شرکت، در مدارس و دانشگاه‌ها، در پارک‌ها و فضاهای عمومی، در کوهستان‌ها و مکانهای تفریحی، و خلاصه در همه جا مورد استفاده قرار گیرد. حال اگر این لیوان فلزی باشد، کاربرد آن بیشتر می‌شود و طول عمر بیشتری نیز دارد.

پس اگر یک شرکت از لیوان فلزی تبلیغاتی استفاده می‌کند، نه تنها این شانس را دارد که در مکان‌های زیادی دیده شود، بلکه از این امتیاز نیز برخوردار است که طول عمر بیشتری داشته و زمان بیشتری برای معرفی کسب و کار یا برند مورد نظر را دارد. اما وقتی که برای خرید لیوان فلزی تبلیغاتی اقدام می‌کنیم، باید به چه مواردی توجه کنیم؟

بحث قیمت و تأمین سرمایه برای خرید لیوان فلزی تبلیغاتی

قیمت و سرمایه گذاری در حوزه تبلیغات و بازاریابی بسیار مهم است و در حقیقت این دو فاکتور هستند که استراتژی تبلیغاتی ما را مشخص می‌کنند. در واقع، کسانی که سرمایه کافی ندارند، نمی‌توانند بر روی پروژه‌های بزرگ و پیچیده حساب کنند و بیشتر باید به سراغ روش‌های تبلیغاتی ارزان قیمت بروند. حال اگر یک لیوان را در نظر بگیریم، از موادی مانند پلاستیک، کاغذ، فلز یا چینی ساخته می‌شوند. از طرفی لیوان‌های فلزی در طرحها و الگوهای مختلفی ساخته می‌شوند که هر کدام از آنها قیمت‌های متفاوتی دارند. پس برای خرید لیوان فلزی تبلیغاتی باید مشخص کنید که تا چه اندازه سرمایه دارید و می‌خواهید چه لیوانی با چه قیمتی استفاده کنید.

طراحی و اندازه لیوان‌ های فلزی تبلیغاتی

موضوع مهم دیگر در بحث انتخاب لیوان فلزی تبلیغاتی این است که طراحی و اندازه آنها به چه صورت باشد. یک لیوان ممکن است به اندازه یک فنجان کوچک برای نوشیدن دمنوش طراحی شده باشد، یا ممکن است در اندازه نرمال برای نوشیدن آب یا هر نوشیدنی دیگر، یا در اندازه‌های بزرگتر که جنبه زیبایی و طراحی آنها نیز مطرح است.

وقتی که شما به عنوان یک بازاریاب تصمیم به استفاده از لیوان فلزی تبلیغاتی گرفته‌اید، باید در نظر بگیرید که هدف نهایی شما از دادن چنین لیوان‌هایی چیست و دقیقاً انتظار دارید که گیرنده به چه شکلی از آن استفاده کند. در این صورت برای شما واضح و مشخص می‌شود که طراحی و اندازه گیری وان‌های تبلیغاتی به چه صورتی باشد. مثلاً شما نمی‌توانید به یک شرکت رسمی از طرح‌های فانتزی و سرگرم کننده بدهید، بلکه برای هر قشر از گیرندگان باید طرح و اندازه خاصی را مد نظر داشته باشید.

طراحی و اندازه لیوان‌ های فلزی تبلیغاتی

جامعه هدف تبلیغاتی و استراتژی تبلیغاتی

آخرین موردی که در خرید لیوان فلزی تبلیغاتی باید به خاطر داشته باشید، بحث جامعه هدف تبلیغات و استراتژی تبلیغاتی است. در دو بند قبلی به صورت مختصر و گذرا به این مورد اشاره کردیم اما باید به خاطر داشته باشیم که هدف تبلیغات و استراتژی تبلیغاتی به ما نشان می‌دهند که باید به سراغ چه ابزارهایی برویم و به چه شکلی از آنها استفاده کنیم.

شاید برای افراد عادی و کسانی که تازه وارد این حوزه شده‌اند، انتخاب لیوان تبلیغاتی و نوع آن کمی سخت باشد، اما بازاریابان حرفه‌ای به طور دقیق می‌دانند که مخاطبان آنها به چه چیزهایی علاقه دارند و چه چیزهایی توجه آنها را به خود جلب می‌کند. اگر مسئول بازاریابی یک شرکت بزرگ هستید، با خرید لیوان فلزی تبلیغاتی می‌توانید آنها را در اختیار نمایندگی‌های شرکت خود قرار دهید و از این طریق آنها را در معرض دید مشتریان قرار دهید.

اما ممکن است در برخی موارد این لیوان‌ها را به شرکت‌ها و افراد دیگر هدیه دهید تا آن‌ها به عنوان ابزار و وسیله تبلیغات شما قرار گیرند. در این مورد شناخت شما از مخاطبان این شرکت‌ها و سلیقه آنها بسیار مهم است و لازم است روش را به کار ببرید که با سبک کار و حرفه آنها همخوانی داشته باشد. در هر صورت جامعه هدف و استراتژی تبلیغاتی در خرید لیوان فلزی تبلیغاتی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

اگر قصد استفاده از لیوان تبلیغاتی، ماگ تبلیغاتی لیوان فلزی تبلیغاتی را دارید، با مسئولین فنی و کارشناسان فروش ما در  هدایای تبلیغاتی راما گیفت در تماس باشید تا شما را نسبت به خریدهای خود آشنا کنند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *