مقالات راما گیفت

همه آنچه لازم دارید در مورد خودکار تبلیغاتی بدانید

همه آنچه لازم دارید در مورد خودکار تبلیغاتی بدانید

همه آنچه لازم دارید در مورد خودکار تبلیغاتی بدانید

در بین هدایای تبلیغاتی معرفی شده توسط شرکت‌های مختلف، خودکار تبلیغاتی یکی از مهم‌ترین و محبوبترین ابزارهایی است که معمولاً توسط افراد مختلف به کار گرفته می‌شوند. این موضوع می‌تواند به این دلیل باشد که تقریباً تمامی افراد جامعه به شکل‌های مختلفی با این ابزار سر و کار دارند و برای نوشتن اطلاعات خود از آن استفاده می‌کنند. از یک پیرمرد برای نوشتن آدرس بر روی اسکناس! بگیریم تا یک مراجعه کننده بانکی و یک دانشجو، همگی به شکل‌های مختلفی با خودکار سر و کار دارند و اگر یک خودکار تبلیغاتی و رایگان! در اختیار آنها قرار گیرد، این موضوع جذاب‌تر نیز هست. احتمالاً در تجربه‌های قبلی خود بارها از خودکارهای تبلیغاتی مربوط به نامزدهای انتخاباتی یا نمایندگی‌های یک شرکت خاص استفاده کرده‌اید و همین موضوع ما را بر آن داشت که در این مطلب به معرفی کامل آنها بپردازیم.

کلیاتی در مورد خودکار تبلیغاتی

قبل از اینکه بخواهیم به بحث خاصی در مورد خودکار تبلیغاتی بپردازیم باید یک تعریف مشخص در مورد آنها داشته باشیم. خودکارهایی پلاستیکی و فلزی معمولی هستند که با استفاده از تکنولوژی‌های خاص، فرایند چاپ بر روی آنها صورت می‌گیرد و برند یا لوگوی یک شرکت یا شخص خاص بر روی آنها چاپ می‌شود. این تعریف برای خودکارهای تبلیغاتی بسیار کلی است و به نوعی همه مدل‌ها و انواع مختلف و آنها را شامل می‌شود. اما با یک جستجوی ساده می‌بینیم که انواع مختلفی از این ابزارها و هدایای تبلیغاتی وجود دارند که برای چاپ و سفارش آنها نیاز به روش‌های خاص و منحصر به فرد است. اما چرا در بند اول از خودکار تبلیغاتی به عنوان یکی از مهمترین و محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی یاد کردیم؟

چرا خودکار به عنوان یکی از مهم‌ترین هدایای تبلیغاتی معرفی می‌شود؟

اگر به گذشته خود برگردیم، نمونه‌های مختلفی از خودکار تبلیغاتی را دیده‌ایم که برخی از آنها به صورت معمولی و برخی نیز به صورت فشاری و مدرن‌تربوده‌اند. در کنار این دو مدل، برخی خودکارهای نفیس و شیک نیز وجود دارند که توسط شرکتها برای مشتریان و مخاطبان خاص خود تهیه می‌شود. اما این موضوع دلیل محبوبیت و مهم بودن آنها نیست، بلکه اهمیت ویژه شرکت‌های تبلیغاتی بر روی خودکارها به این دلیل است که تمامی اقشار و طیف‌های افراد جامعه از این ابزارها استفاده می‌کنند. برای درک این اهمیت می‌توانیم خودکار را با سایر ابزارهای تبلیغاتی مقایسه کنیم. به عنوان مثال، ساعت‌ های تبلیغاتی توسط عده‌ای خاص استفاده می‌شوند و در معرض دید طیف خاصی ازافراد جامعه قرار دارند. این موضوع در مورد سایر هدایای تبلیغاتی نیز وجود دارد. اما خودکار تبلیغاتی تقریباً برای همه سنین و برای همه افراد با هر وضعیتی کاربرد دارند برند مورد نظر را به افراد بیشتری نشان می‌دهند.

نحوه ساخت و چاپ خودکار تبلیغاتی

نحوه ساخت و چاپ خودکار تبلیغاتی

ساخت و چاپ خودکار تبلیغاتی اگرچه ممکن است به اندازه سایر هدایای تبلیغاتی هزینه نداشته باشد، اما دردسر و سختی خاص خود برای شرکت‌های تبلیغاتی به همراه دارد. با توجه به تنوع بالای خودکارهای استفاده شده در سطح جامعه، برای هر کدام از آنها نیاز به یک قالب خاص است که باعث می‌شودشرکت‌های تبلیغاتی زحمت بیشتری برای چاپ آنها متحمل شوند. برای چاپ خودکار تبلیغاتی دو گزینه وجود دارد. در حالت اول، خودکار و تجهیزات آن توسط شرکت تبلیغاتی مهیا می‌شود و مشتری تنها سفارش چاپ یک برند و لوگو خاص بر روی آنها را می‌دهند. در حالت دوم، مشتری خودکار را می‌خرد و درخواست یک طرح خاص و منحصر به فرد می‌کند. این موضوع باعث می‌شود که هزینه چاپ خودکار تبلیغاتی نسبت به حالت اول بالاتر و گرانتر باشد.

انواع خودکار تبلیغاتی

با توجه به تنوع بالای خودکارهای موجود در بازار، می‌توان انواع مختلفی برای خودکارهای تبلیغاتی در نظر گرفت که انتخاب آنها به سلیقه مشتری بستگی دارد. اما چهار دسته بندی کلی برای این ابزارهای تبلیغاتی وجود دارد که به شکل زیر هستند:

  • خودکار تبلیغاتی فلزی: این خودکارها از بدنه‌ای فلزی ساخته شده‌اند و وزن نسبتاً بالاتری نسبت به سایر محصولات دارند. از تکنیک حکاکی و چاپ حرارتی برای این خودکارها استفاده می‌شود و معمولاً قیمت بالاتری دارند.
  • خودکار تبلیغاتی پلاستیکی: خودکارهای پلاستیکی از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی برخوردارند و دلیل آن به استفاده بیشتر افراد جامعه و ارزان قیمت بودن آن‌هابرمی‌گردد.
  • خودکار تبلیغاتی ارزان قیمت: خودکارهای معمولی و خودکارهای پلاستیکی در این دسته قرار می‌گیرند. این خودکارها همان خودکارهایساده‌ای هستند که تنها تفاوت آنها، چاپ شدن یک نوشته یا لوگو تبلیغاتی بر روی آنهاست.
  • خودکار تبلیغاتی نفیس: خودکار تبلیغاتی نفیس مختص به شرکت‌ها و افرادی است که آنها را به عنوان یک هدیه نفیس و ارزشمند در اختیار یک مخاطب خاص قرار می‌دهند. این خودکارها گرانترین مدل به شمار می‌روندو زمان بیشتری برای چاپ و تولید آنها صرف می‌شود.

نحوه سفارش خودکار تبلیغاتی

برای سفارش خودکار تبلیغاتی گزینه‌های مختلفی وجود دارد که دو مورد از آنها بسیار رایج است. در حالت اول، شخص به یک کارگاه یا شرکت چاپ تبلیغاتی مراجعه می‌کند و از آن‌هامی‌خواهد که تعداد مشخصی خودکار با نوشته تبلیغاتی چاپ کنند. حال ممکن است این خودکار توسط مشتری تأمین شود یا از شرکت مورد نظر خواسته شود که کلیه فعالیت‌ها و کارهای چاپ خودکار را برعهده بگیرد. حالت دوم استفاده از شرکت‌ها و وب سایت‌های اینترنتی است که مشتری با کمترین دردسر ممکن می‌توانند خودکار مورد نظر خود را سفارش دهند. این روش به این دلیل که شخص نیازی به زحمت خاصی ندارد از منزل می‌تواند الگو و طرح مورد نظر خود را سفارش دهد، طرفداران بسیاری دارد. ما در گروه راما گیفت (www.ramagift.com) شرایطی را فراهم آورده‌ایم که هموطنان عزیز با کمترین دردسر ممکن می‌توانند سفارش چاپ انواع خودکار های تبلیغاتی و سایر هدایای تبلیغاتی را ثبت کنند. دستگاه‌های پیشرفته و نیروی انسانی مجرب این امکان را به ما می‌دهد که خود را به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده هدایای تبلیغاتی در ایران معرفی کنیم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *