مقالات راما گیفت

هدایای تبلیغاتی عید نوروز

هدایای تبلیغاتی عید نوروز

نکاتی در مورد انتخاب هدایای تبلیغاتی عید نوروز 1403

عید نوروز و تعطیلات و آخر سال معمولاً برای ما ایرانی‌ها با دید و بازدید و گرفتن هدیه گره خورده است و به همین دلیل قسمت بازاریابی شرکت‌ها نیز بر روی هدایای تبلیغاتی عید نوروز حساب می‌کنند. گرفتن و دادن هدیه همیشه جذابیت‌های خاص خود را دارد و اگر این هدایا در عید نوروز باشند، جذابیت آنها بیشتر می‌شود. اما انتخاب شرکت‌ها در این مورد نیز اهمیت ویژه‌ای دارد و باید با توجه به استراتژی شرکت و همچنین زمان ارسال هدایا، نوع آنها انتخاب شود. مسئله انتخاب هدایای تبلیغاتی عید نوروز می‌تواند مسئله‌ای پیچیده‌ای باشد و در صورتی که انتخاب آنها متناسب و با توجه به شرایط صورت گیرد، احتمالاً نتایج شگفت انگیز و جالبی خواهد داشت. با ما در گروه راما گیفت همراه باشید تا ۵ نکته مهم در مورد انتخاب هدیه تبلیغاتی در عید نوروز را معرفی کنیم.

عناوین سال‌ ها می‌ توانند ایده‌ های خوبی برای هدایای تبلیغاتی عید نوروز باشند

اولین فاکتوری که در انتخاب هدایای تبلیغاتی عید نوروز باید در نظر بگیریم این است که معمولاً عید باستانی ما با اسم حیوانات مختلفی شناخته می‌شود که همین عناوین می‌تواند الگویی برای انتخاب هدیه باشد. پس اگر هدف ما جلب توجه و ایجاد انگیزه در مشتری باشد، باید هدایای خود را با توجه به این الگوها طراحی کنیم. به عنوان مثال، اگر در سال اسب قرار داریم، استفاده از یک الگوی اسب در هدایایی مانند تی شرت های تبلیغاتی یا کلاه‌ تبلیغاتی می‌تواند جذابیت آنها را افزایش دهد و ما را به هدف اصلی خود برساند. فقط به این نکته توجه داشته باشید که این الگو نباید فلسفه اصلی دادن هدایای تبلیغاتی را تحت شعاع قرار دهد

هدایایی انتخاب کنید که همیشه همراه آنها باشند

اگرچه هدایای تبلیغاتی به صورت رایگان به شخص داده می‌شوند که حسن نیت شرکت را برساند، اما فلسفه اصلی استفاده از آنها جذب مشتری و معرفی بیشتر یک برند خاص است. پس اگر ما هدایای تبلیغاتی عید نوروز را انتخاب می‌کنیم، باید به سراغ گزینه‌هایی برویم که احتمال بردن آنها از طرف گیرنده بیشتر باشد. به عنوان مثال، ساعت‌ تبلیغاتی، چادرهای تبلیغاتی، چتر تبلیغاتی و حتی جعبه ابزار تبلیغاتی گزینه‌های خوبی برای اهدا در این برهه زمانی هستند. معمولاً این هدایا در سفرهای کوتاه و بلند همراه با مسافران هستند و باید انتظار داشته باشیم که گیرندگان آنها را با خود ببرند و در معرض دید افراد بیشتری قرار دهند. در این صورت، می‌توانیم ادعا کنیم که به هدف اصلی خود نیز رسیده‌ایم.

بیشتر هدایای تبلیغاتی شخصی انتخاب کنید تا سازمانی

وقتی که بحث عید نوروز می‌شود، اولین کلمه‌ای که به ذهن می‌رسد تعطیلات است. پس اگر قرار باشد تبلیغاتی نیز صورت گیرد، مسئله تبلیغات سازمانی از دور خارج می‌شود و باید تمرکز خود را بر روی تبلیغات فردی قرار دهیم. با وجود اینکه برخی از شرکت‌ها ادعا می‌کنند که بعد از تعطیلی کوتاه‌مدت به روال عادی برمی گردند، اما این روند حداقل تا ۱۵ روز ادامه خواهد داشت و مطمئناً پیشنهاد خوبی برای تبلیغات نیست. پس برای انتخاب هدایای تبلیغاتی عید نوروز به سراغ گزینه‌هایی بروید که در اختیار یک فرد قرار می‌گیرند و فرد می‌تواند در این دوره زمانی از آنها استفاده کند. مثلاً انتظار نداشته باشید که خودکار تبلیغاتی یا روان نویس تبلیغاتی در این دوره کارایی داشته باشد، اما یک کلاه تبلیغاتی می‌تواند نقش بسیار موثرتری ایفا کند.

هدایای تبلیغاتی نفیس خطرناک هستند

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که در این مسیر ممکن است مرتکب شوید این است که برای هدایای تبلیغاتی عید نوروز به سراغ هدایای تبلیغاتی نفیس بروید. تقریباً همه ما از یک هدیه تبلیغاتی نفیس و ارزشمند استقبال می‌کنیم و دوست داریم که به شکل‌های مختلفی آن را به دست بیاوریم. اما فراموش نکنید که این هدایای ارزشمند یک جنبه خطرناک دیگر نیز دارند که آن هم این ارزشمند بودن و اهمیت آنهاست. می‌توانید خود را به جای یکی از این گیرندگان قرار دهید و بررسی کنید که آیا حاضرید این هدایای ارزشمند را با خود به مسافرت ببرید؟ آیا اگر یک ساعت تبلیغاتی لوکس دریافت کرده باشید یا یک ست مدیریتی نفیس گرفته باشید، آن را همیشه با خود خواهید داشت؟ این در حالی است که ما دوست داریم هدایای تبلیغاتی همیشه همراه با شخص گیرنده باشند. پس اگر می‌خواهید هدیه شما دیده شود، ترجیحاً برای هدایای تبلیغاتی عید نوروز به سراغ  هدایای نفیس نروید.

خلاق باشید و هدایای تبلیغاتی خاص بدهید

آخرین راهکاری که همیشه در مورد هدایای تبلیغاتی کارآمد و مناسب است، این است که خلاقیت به خرج دهید و برخی هدایای تبلیغاتی خاص طراحی کنید. معمولاً گیرندگان هدایا ترجیح می‌دهند که برای اهداکنندگان اهمیت خاصی داشته باشند و احساس کنند که مهم هستند. پس شما می‌توانید با انتخاب یک هدیه تبلیغاتی خاص و منحصر به فرد، توجه آنها را بیشتر به سمت خود و برند موردنظر جلب کنید و از این حربه برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنید. پس می‌توانید با توجه به زمان اهدا و یا فاکتورهای دیگر، یک هدیه خاص را طراحی کنید و بسازید و آن را در قالب هدایای تبلیغاتی عید نوروز به طرف مقابل خود بدهید.

اگر به محصولات و هدایای تبلیغاتی عرضه شده در فروشگاه راما گیفت توجه کرده باشید، بسیاری از آنها کاندید خوبی برای هدیه به عنوان هدیه تبلیغاتی در عید نوروز محسوب می‌شوند که می‌توانید بر روی ظرفیت آنها حساب کنید. پس با ما در تماس باشید تا جزئیات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *