مقالات راما گیفت

تولید مداد تبلیغاتی و نکات مهم در سفارش مداد تبلیغاتی

تولید مداد تبلیغاتی و نکات مهم در سفارش مداد تبلیغاتی

امروزه از مدادها در مدارس ، کلاس‌های طراحی و هنری و غیره بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. تقسیماتی که میان مداد‌ها به وجود آمده باعث شده که هر کدام یک ویژگی خاصی در نوشتار و طراحی کردن داشته باشند.‌ تولید مداد تبلیغاتی که کیفیت و مقاومت بیشتری دارند را می‌توان به آسانی خریداری کرد، با این که لوازم الکترونیکی جایگزین شده اند ولی استفاده از این ابزار نوشتاری لذت بیشتری دارد.

برای مشاهده همه هدایای تبلیغاتی کلیک کنید.

پرسش‌های همیشگی در مورد تولید مداد

بیشتر افراد در خرید مداد بسیار حساس هستند، این حساس بودن به این علت است که هر کدام از مدادها دسته بندی خاص دارند شامل: طرح، جنس، رنگ، زاویه مدادها اعم از طرح‌های گرد، سه گوش، شش گوش که هر کدام به نوعی تعریف می‌شوند. در موقع خرید مداد ممکن است برای شما سوالاتی بوجود آید، مثلا تولید مداد تبلیغاتی چگونه است؟ سفتی و نرمی‌مغز مداد چگونه است؟ این مداد تا چه حد با محیط زیست سازگار است؟ آیا خرید مداد تبلیغاتی برای شما مقرون به صرفه است؟ امکان تولید مداد اختصاصی هماهنگ با هویت سازمانی برای تبلیغات وجود دارد؟

ویژگی‌های یک مداد تبلیغاتی

کارخانه ها باید مداد تبلیغاتی را تولید کنند که در هنگام نوشتن صدمه ای به کاغذ وارد نکند. جنس مغزی مداد می‌بایست از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد. موادی که در ساخت مداد استفاده شده نباید از محتویات سمی‌باشد، به دلیل آن که امکان دارد کودکانی در مهد کودک‌ها ویا کلاس‌های طراحی، مغزی مداد را داخل دهان خود کنند و بیمار شوند، در نتیجه استفاده از مداد‌هایی که دارای نشان استاندارد هستند،

خریداری شود. مغزی و بدنه‌ی مداد‌ها هر کدام جنس‌های مختلفی دارند. بدنه‌ی مداد‌ها از جنس چوب است. کسانی هستند که به این جنس حساس هستند و موجب حساسیت در شخص می‌شود. توجه داشته باشید که از کدام برند و از کدام شرکت مداد تبلیغاتی خریداری می‌کنید تا اطمینان از محصول خود داشته باشید.

کارخانه‌های معتبر در تولید مداد تبلیغاتی باید به نکات مهمی ‌بپردازند و چوب‌هایی که در ساخت مداد استفاده می شود، در طی چندین مرتبه مورد آزمایش قرار میگیرند تا میکروب‌ها و حشرات ریزی که داخل چوب است را از بین ببرند. این عمل به این علت است که باعث انتقال بیماری نشود.

برای مشاهده لیوان تبلیغاتی و خودکار تبلیغاتی با ما همراه باشید.

شاخصه‌های اصلی در تولید مداد تبلیغاتی

  • شکل ظاهری مداد
    تولید مداد تبلیغاتی در کارخانجات به سه نوع مداد تقسیم میشوند که در اینجا ما به تقسیم‌بندی آنها می‌پردازیم:
  1. مداد‌ گرد: تولید این مداد تبلیغات نیاز نسل مدادهای بسیار قدیمی هستند که با طراحی ساده بدون زاویه از قدیم مخصوص کسانی ساخته شده است که بتوانند خیلی سریع به یادداشت کردن بپردازند و همچنین تراش این مدادها نسبت به مدادهای دیگر بسیار آسان تر می‌باشد.
  2. مداد سه گوش: طراحی و فرم ظاهری این مداد های تبلیغاتی نسب به مداد گرد بسیار به روزتر و مدرن‌تر می‌باشد. استفاده از این مداد دستان شما را خسته نمی‌کند. یکی از شاخصه‌های مهم این مدادها این است که نسبت به سایر مداد‌ تبلیغاتی تولید شده در زوایای مختلف، فضای چاپ بیشتری دارد، به این صورت که شما می‌توانید در سه وجه این مداد چاپ انجام دهید.
  3. مداد شش گوش: این مداد هم مانند مداد گرد جزو مدادهای قدیی به لحاظ فرم می‌باشد، تراش و تولید این مداد تبلیغاتی هم بسیار آسان بوده و به دلیل داشتن زاویه های بسیار زیاد مورد مصرف عموم قرار دارد و همچنین در مدارس میان دانش آموزان بسیار رایج است.
  • مغزی مداد:

تولید مداد تبلیغاتی اچ بی که به معنی سخت و سیاه است. یک مداد معمولی برای نوشتن است و بسیاری از عموم مردم از اچ بی استفاده می‌کنند. مغزی این مداد محکم است. مداد اچ بی محبوب تر از برندهای دیگر است و این کلمه به زبان انگلیسی Hard-black  می‌باشد. مدادهای B مغزی نرم و مناسبی در طراحی دارد و مورد پسند طراحان می‌باشد و دارای درجه بندی است. بر روی بدنه این مداد‌ها عدد کوچکی حک شده که نرم و سخت بودن آن را به ما نشان می‌دهد .

  مداد‌های اچ بی کیفیت خیلی بالایی در میان مدادهای طراحی دارند .بر روی بدنه این مداد‌ تبلیغاتی می‌توان لوگو یا تبلیغ محصول انجام داد می‌توانیم تبلیغات را  به مدل‌های مختلفی بر روی بدنه حک یا چاپ کنیم  و از رنگ‌های متنوع در چاپ تبلیغ  استفاده کنیم به صورت تک رنگ و یا دو رنگ و همچنین میتوانیم در سه طرف محصول خود را چاپ کنیم.

  • جنس بدنه مداد:

همه‌ی ما در هر سنی استفاده از مداد را تجربه کرده ایم.ساخت بیشتر مدادها متاسفانه از طبیعت و درختان جنگل است که با قطع این درختان به محیط زیست آسیب می‌رسانیم برای مقابله با این اتفاق آدمی‌مداد‌هایی ساخته است که به محیط زیست ضرری نرساند و موجب از بین رفتن درختان نشود. مداد‌های پلیمری در کارخانه‌ها از مواد هیدرو کربن‌هایی که در طبیعت است استفاده می‌شود . مواد پلیمری که همان مواد مصنوعی است، به غیر از تولید مداد تبلیغاتی در ساخت ابزار‌های دیگری نیز مورد ‎‌استفاده قرار میگیرد.

  • مداد پاک کن دار:

قسمت هایی که در تولید مداد تبلیغاتی پاک کن دار را تشکیل می دهد  شامل : چوب – مغز مداد- رنگ – ته پوش کلاهک – مداد پاک کن است. در انتخاب مداد همانطور که به زیبایی آن توجه میکنیم باید کیفیت را هم در درجه اول در نظر گرفت. کارخانه‌ها ‌‌امروزه مدادهایی تولید کرده اند که با در نظر گرفتن ظاهر، جنس خوبی نیز تولید کرده اند و دارای رنگبندی و بدنه عالی به همرا پاک کن می‌باشد که جلوه خاصی به این مداد داده است. زمانی که شما امتحان و یا کنکور دارید با استفاده از این پاک کن ها در صورت اشتباه در نوشته‌های خود میتوانید از پاک کنی که به این مداد وصل است استفاده کنید و کار شما را آسان می‌کند. در انتهای مداد حلقه ای فلزی که واسطه‌ی وصل شدن به بدنه و پاک کن است قرار دارد.

  • رنگ بدنه در مداد تبلیغاتی :

تولید مداد تبلیغاتی که بدنه پلیمری دارند و این مدادها جنس گرافیتی ، شامل مشکی و سفید و بافت دار هستند.

 مداد هایی که بدنه چوبی آن ها مشکی است مغزی نرم با کیفیت بالا و مرغوبی داردکه در چوب ها گره ای وجود ندارد و بسیار راحت تراشیده می شود و جذابیت خاصی دارد. این مدادهای تبلیغاتی بیشتر توسط دانش آموزان ابتدایی خریداری می شود.

مداد تبلیغاتی زرد رنگ

1.مداد هایی با بدنه سفید

تولید مداد تبلیغاتی که بدنه ی چوبی آن ها سفید است، این مدادها به شکل سه گوش و گرد و شش گوش تولید شده اند. این محصول تبلیغاتی با بدنه سفید، بر روی مغزیه این مداد لایه ای وجود داردکه بسیار مقاوم در برابر شکستن است. و همچنین این مداد تبلیغاتی پر رنگ و بسیار نرم و با کیفیت است و توسط عموم مردم خریداری می شود.

2.مداد هایی با بدنه بافت دار

تولید مداد تبلیغاتی بافت دار بیشتر در طراحی های بسیار حرفه ای مورد استفاده قرار میگیرد بسیار جنس نرم و محکمی دارد بیشتر در کلاس های طراحی و نقاشی مورد استفاده قرار می گیرد. به طور مثال برای طراحی طبیعت ابتدا به صورت کم رنگ خطوط اصلی را طراحی می کنیم و بعد با مداد های تبلیغاتی بافت دارمانند زغال، به آن شکل واقعی می دهیم.بااستفاده از این مداد های تبلیغاتی می توانیم روش طراحی تصویری و ترسیمی بافت دار را انجام دهیم.

3.مداد تبلیغاتی تک رنگ و دو رنگ

تولید مداد تبلیغاتی در رنگ ها و ‌‌اشکالی متفاوت باعث می شود بسیاری از شرکت ها از این محصول برای تبلیغ نام تجاری خود استفاده کنند. مداد تبلیغاتی تک رنگ که دارای جنس چوبی هستند در تمام بدنه این محصول از یک رنگ استفاده شده در حالی که در مداد تبلیغاتی دو رنگ، بدنه به طور مثال زرد رنگ است ولی انتهای مداد از رنگ مشکی استفاده شده است .یکی از بهترین مزایای خرید این محصول تبلیغاتی متنوع بودن آن در رنگ است که می توان به صورت دلخواه رنگ مورد نظر را انتخاب کرد.

  • چاپ بر روی مداد تبلیغاتی

امروزه با استفاده از تولیدات مداد های تبلیغاتی می توانیم ، بر روی این مداد ها لوگو ها و یا طراحی هایی چاپ شده است که نشانگر کارخانه یا شرکتی است که این محصول تبلیغاتی را تولید کرده است و همچنین مورد استقبال بسیاری از مشتریانی قرار می گیرد که میخواهند محصولات تبلیغاتی خود را بر روی این مداد ها چاپ کرده ودر بازار تبلیغ کنند. و یکی از نکات مهم که باید به آن توجه کرد به کیفیت تولید مداد تبلیغاتی و چاپ آن است که تقلبی و از کیفیت پایین نباشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *