مقالات راما گیفت

با مزایای استفاده از زیر موس تبلیغاتی بیشتر آشنا شوید

با مزایای استفاده از زیر موس تبلیغاتی بیشتر آشنا شوید

زیر موس تبلیغاتی یا همان موس پد تبلیغاتی یک صفحه کوچک ژله ای یا پلاستیکی است که برای راحتی کار با موس استفاده می‌شود و یکی از انواع پرطرفدار و پرکاربرد هدایای تبلیغاتی است. در عصر ارتباطات استفاده از کامپیوتر تبدیل به یکی از نیازهای ضروری شده است و لوازم جانبی کامپیوتر مثل فلش مموری تبلیغاتی و زیر موس تبلیغاتی به دلیل استفاده روز افزون افراد از کامپیوتر در منزل، ادارات، موسسات، مدارس و غیره این روزها در بین محصولات و هدایای تبلیغاتی پرطرفدار و پربازده قرار دارد. چاپ زیر موس تبلیغاتی به منظور آگاهی افراد از برند یا لوگوی یک شرکت و آشنایی با نام و محصولات آن شرکت یک ایده خلاقانه در زمینه هدایای تبلیغاتی است که چند سالی است بسیار مورد استقبال و استفاده قرار گرفته است.

موارد استفاده زیر موس تبلیغاتی

  • برای استفاده راحت تر از موس

اولین و مهم ترین دلیل استفاده از زیر موس تبلیغاتی راحتی استفاده از موس است. زیر موس باعث می‌شود تا شما بتوانید راحت تر از موس استفاده کنید و حس گر موس بتواند به راحتی مکانی را که باید بر روی صفحه نمایش مشخص کند را تشخیص دهد و کار با موس و همچنین کار با کامپیوتر را برای شما ساده تر کند.

  • برای تمرکز بیشتر کاربر هنگام کار کردن

زمانی که شما در حال انجام یک کار مهم که نیاز به تمرکز بالا دارد به وسیله کامپیوتر هستید، بسیار مهم است که نشانه گر موس دقیق و ثابت باشد تا شما تمرکز بیشتری روی کارتان داشته باشید. استفاده از یک زیر موس تبلیغاتی باعث می‌شود که موس لغزش نداشته باشد و باعث راحتی کار با کامپیوتر و جلوگیری از عدم تمرکز در هنگام کار با موس شود.

  • برای خراش نیفتادن سطح میز کامپیوتر

از دیگر مواردی که در استفاده از زیر موس تبلیغاتی اهمیت دارد سالم ماندن سطح زیرین موس یعنی میز کامپیوتر یا سطحی که ما موس را بر روی آن قرار می‌دهیم است. استفاده از موس بدون زیر موس معمولا باعث خراش افتادن، ساییده شدن یا تغییر رنگ سطحی که موس بر روی آن قرار دارد می‌شود. استفاده از زیر موس برای جلوگیری از چنین مشکلاتی یک روش بسیار عالی است و می‌تواند باعث طولانی تر شدن عمر میز کامپیوتر شما و زیباتر و سالم تر ماندن آن شود.

  • مناسب برای سطوح صاف و شیشه ای

معمولا موس بر روی سطوح خیلی صاف و سطوح شیشه ای به خوبی عمل نمی‌کند. این موضوع به خصوص در مورد موس های نوری بسیار رایج است و کاربران اکثرا از عدم کارکرد این نوع موس ها بر روی سطوح خیلی صاف و سطوح شیشه ای گلایه دارند. استفاده از زیر موس تبلیغاتی براس سطوح خیلی صاف مثل میزهای چوبی براق یا میزهای شیشه ای می‌تواند عملکرد موس به خصوص موس های نوری را بر روی این سطوح بهتر کند.

  • مناسب برای بازی های کامپیوتری

در هنگام برخی بازی های کامپیوتری موس نقش اساسی در انجام بازی دارد. به طوری که یک حرکت اشتباه موس می‌تواند بازی شما را خراب کند. برای جلوگیری از چنین مواردی و لذت بردن بیشتر از یک بازی کامپیوتری بهترین پیشنهاد استفاده از یک زیر موس تبلیغاتی در زیر موس است. برخی زیر موس ها نیز فقط برای بازی های کامپیوتری طراحی شده اند و جنس های مختلفی دارند که می‌توان آن‌ها را به طور اختصاصی برای انجام بازی های کامپیوتری به کار برد.

  • جلوگیری از ناراحتی و فشار به مچ دست

افرادی که با کامیپیوتر زیاد سر و کار دارند و مدت زمان زیادی را صرف استفاده و کار با کامپیوتر می‌کنند، دچار ناراحتی در ناحیه مچ دست می‌شوند. بخش بیشتری از این ناراحتی در مچ دست به علت انحراف و به هم خوردن حالت طبیعی مچ دست در هنگام استفاده از موس است. با فشار بیش از حد به مچ دست ممکن است مشکلاتی در عصب مچ دست ایجاد شود که فرد را دچار ناراحتی و در فروان کند و در طولانی مدت تبدیل به یک مشکل  دائمی و همیشگی خواهد شد. یکی از راه های موثر در جلوگیری از بروز چنین آسیب هایی در مچ دست استفاده از زیر موس تبلیغاتی است. زیر موس طبی یا ارگونیک نوع مناسبی از زیر موس ها است که برای این منظور یعنی جلوگیری از آسیب دیدگی مچ دست بسیار مناسب است.

برای مشاهده لیوان تبلیغاتی و خودکار تبلیغاتی با ما همراه باشید.

آیا موس های نوری و لیزری هم به زیر موس احتیاج دارند؟

امروزه استفاده از موس های نوری و موس های لیزری به شدت رواج یافته است و انواع مختلف از آن‌ها در بازار یافت می‌شود. شاید برایتان سوال باشد که آیا برای این نوع موس ها هم هنوز احتیاج به استفاده از زیر موس وجود دارد؟ درست است که استفاده از این نوع موس ها به راحتی و بدون استفاده از زیر موس امکان پذیر است اما استفاده از زیر موس باعث می‌شود که دوربین کوچک درون موس، به راحتی بتواند اختلاف بین تصاویری که گرفته است را تشخیص دهد و در نهایت موقعیت و مکانی که موس باید آن را تشخیص دهد را درک کند و اشاره گر را درست در همان جا نشان دهد. درواقع استفاده از زیر موس تبلیغاتی برای موس های نوری باعث بالا رفتن دقت این نوع موس‌ها می‌شود.

آیا موس های نوری و لیزری هم به زیر موس احتیاج دارند؟

انواع زیرموس تبلیغاتی

زیر موس تبلیغاتی انواع و اقسام مختلفی دارد که می‌توان به انواع زیر اشاره کرد:

  • زیر موس ژله ای
  • زیر موس طبی
  • زیر موس ارگونومیک

راما گیفت تولید کننده انواع زیر موس تبلیغاتی با بهترین کیفیت و قیمت

راما گیفت یکی از تولید کنندگان با سابقه و با تجربه در زمینه تولید و چاپ محصولات و کالاهای تبلیغاتی است. تیم حرفه ای و مجرب راما گیفت با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه های تولید و دستگاه های چاپ اختصاصی بر روی محصولات تبلیغاتی یکی از بزرگترین شرکت های فعال در حوزه محصولات و هدایای تبلیغاتی در ایران است.

تولید و چاپ انواع مختلف زیر موس تبلیغاتی یکی از خدماتی است که در بین صدها خدمات تبلیغاتی دیگر در راما گیفت در اختیار مدیران و صاحبان کسب و کارها قرار می‌گیرد تا بتوانند با استفاده از هدایای تبلیغاتی و چاپ لوگو، برند و شعار تبلیغاتی خود بر روی این محصولات تبلیغاتی به اهداف بازاریابی خود برسند. انواع مختلف و متنوع زیر موس تبلیغاتی را می‌توانید در سایت راما گیفت مشاهده و انتخاب نمایید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *