مقالات راما گیفت

برای چه شغلی چه هدیه ای بگیریم

برای چه شغلی چه هدیه ای بگیریم

برخی از افراد به طور ذاتی در هدیه دادن خوش سلیقه هستند و همیشه هدایای آنها به عنوان یاد بود برای فرد هدیه‌گیرنده بسیار محبوب و مقبول خواهد بود. این استعداد در آنها ذاتی نیست. بلکه به طور اکتسابی یادگرفته‌اند بر اساس ملاک و معیارهای مختلف در انتخاب هدیه، همواره بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنند.

این دسته افراد معمولا با هدیه دادن آنچه که فرد دوست دارد و نه آنچه که خودشان دوست دارند؛ توانسته‌اند در هدیه دادن بهترین باشند. اهدای هدیه‌ای که فرد مقابل دوست داشته باشد؛ مانند احترام به احساس درونی اوست. کسب مهارت در این انتخاب به منزله توانایی تحت تاثیر قراردادن روح هدیه گیرنده است.

این نحوه اثرگذاری امروزه به عنوان یکی از ابزارهای بزرگ و موفق صحنه بازاریابی و فروش شرکت‌ها در تمام دنیاست. طبق این مطالعات ثابت شده است که هدایای تبلیغاتی می‌توانند شانس انتخاب شدن شما توسط مشتری را نسبت به رقبا افزایش دهند.

 

وقتی صحبت از تبلیغات و بازاریابی می‌شود؛ می‌بایست هدیه تبلیغاتی را برای موفقیت بی چون و چرای کسب و کارتان امتحان کنید. حتی اگر بخواهید از مشتری و مخاطب خود فقط تشکر کنید؛ یا برای خوش آمدگویی و حتی ارسال غیر مستقیم یک پیام بازاریابی و آگاهی او از نام تجاریتان به مشتریان از این ابزار استفاده کنید؛ قدرت انگیزه بخشیدن هدایای تبلیغاتی رایگان غیرقابل انکار است.

یک محصول تبلیغاتی نوآورانه به طور مداوم آرم سازمان شما را به همراه پیام تجاریتان برای مدت زمان قابل توجهی در چشم انداز مشتری قرار می‌دهد. به دلیل توانایی بدون شک این اقلام آنها می‌توانند به طور مداوم توجه مخاطب را برای مدت طولانی به خود جلب کنند.

وقتی مشتری و مخاطب خود را واقعا شناختید؛ مشکلی برای یافتن هدیه مناسب برای آنها نخواهید داشت و قطعا می‌توانید آنها را شاد کنید.

انتخاب درست هدایای تبلیغاتی

موارد شخصی زیادی وجود دارد که می‌تواند به عنوان هدایای تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرد و هر روز هم تعداد آنها رو به افزایش است. به معنای واقعی، هر کالایی که فضای کافی برای قرار دادن یک آرم تبلیغاتی داشته باشد؛ برای استفاده در بازاریابی مناسب تلقی می‌شود. با چنین انتخاب گسترده‌ای، محدود کردن انتخاب شما به لیست کوچکی از موارد که شرایط و معیارهای خاصی را برآورده کنند؛ می‌تواند یک چالش باشد.

اکثر شرکت‌های ارائه کننده هدایای تبلیغاتی می‌توانند به شما کمک کنند تا بهترین هدیه را با توجه به نیاز مشتریتان تهیه کنید. یک شرکت توزیع کننده تبلیغاتی ماهر می‌بایست گروه هدف مشتریان شما را بشناسد و بر اساس شناخت آنها بهترین توصیه‌ها را به شما ارائه دهد. به عنوان مثال کارشناسان مجموعه فوق می‌بایست بتوانند پیشنهاد دهد که بهترین هدیه برای آقایان یا خانم‌های گروه مخاطبان شما با توجه به شغل و شان اجتماعی آنها چیست.

انتخاب درست هدایای تبلیغاتی

 

هرچه بیشتر در مورد مشتریان خود درک داشته باشید؛ ایجاد یک تأثیر ماندگار که شما را در ذهن مشتری زنده نگه دارد راحت‌تر است. عواملی مانند سن، جنس، وضعیت خانوادگی و شغل در چگونگی نگاه مشتریان به ارزش محصولات تبلیغاتی نقش زیادی دارند.

 

بسته به گروه افرادی که هدف قرار داده‌اید به سبک زندگی آنها فکر کنید. آیا هدیه تبلیغاتی خود را به مصرف کننده یا شاغلین اهدا می‌کنید؟ مشتری شما مرد است یا زن؟ در چه رنج سنی قرار دارد؟ آیا جزو تجار ماهر و مدیران شرکت‌های بزرگ است؟ آیا در رشته خاص ورزشی فعالیت دارد؟ و… این یافته‌های کلیدی را با موسسه تخصصی تبلیغاتی که برای سفارش هدایای تبلیغاتی خود انتخاب کرده‌اید در میان بگذارید.

کیفیت و ماندگاری را سرلوحه انتخاب خود قرار دهید

بزرگترین مزیت استفاده از هدایای تبلیغاتی توانایی آنها در تبدیل شدن به بخش معمول و روزمره در زندگی مشتریان است. هنگامی‌که آنها چندین بار در هفته از محصول شما استفاده می‌کنند؛ مارک تجاریتان در معرض دید افراد جدیدی قرار می‌گیرد. تکرار تماس باعث ایجاد علاقه در افرادی می‌شود که با تجارت شما آشنا نیستند و آنها را ترغیب می‌کند تا در صورت نیاز به دنبال شما بگردند.

 

برای ایجاد تصاعد بازاریابی مداوم، باید محصولی با قدرت ماندگاری بالا انتخاب کنید. حال چطور این کار را انجام می‌دهید؟ در ادامه چند پیشنهاد در این خصوص خواهیم داشت.

  • هدیه تبلیغاتی را از میان اقلام پوشیدنی انتخاب کنید

به طور کلی پوشیدنی‌ها بالاترین میزان موفقیت را در استفاده و ماندگاری دارند. زیرا مارک تجاری شما را بصورت جسورانه و بصری نمایش نمی‌دهند و بسیار کاربردی هستند. از این رو انواع تیشرت، کلاه و لباس بیرونی بیشترین فشار را برای جذاب بودن و تاثیرگذاری بر روی مشتری دارند. به جای اینکه با آرم‌های غول پیکر پوشیدنی‌ها را بپوشانید؛ بهتر است از گرافیک‌های جذاب یا برچسب‌هایی که مربوط به تجارت شما هستند استفاده کنید.

  • روزمرگی را در نظر بگیرید

هدف قرار دادن اوقات زندگی در محصولی که به عنوان کالای تبلیغاتی انتخاب می‌کنید؛ موثرترین راهکار است. به این منظور گزینش هدیه تبلیغاتی که برای استفاده در محیط خانه یا فضای کار مشتری شما طراحی شده است؛ یک انتخاب درست است. به عنوان مثال، یک فرد به طور متوسط ​​لوازم تبلیغاتی رومیزی را برای 14 ماه و یا تقویم‌ها را برای 12 ماه نگه می‌دارد. اگر هدیه تبلیغاتی خود را برای استفاده روزمره در نظر بگیرید؛ انگیزه مشتریان برای نگهداری آن قطعا بیشتر است.

  • کاربردی ترین را انتخاب کنید

اولویت انتخاب کالای تبلیغاتی خود این قرار دهید که محصول شما بتواند یک مشکل و یا نیاز مشتری را برطرف کند. در این باره موضوعات زیر را بررسی کنید.

  • آیا مشتری به طور مکرر اسناد را امضا می‌کند؟
  • آیا او مرتبا از گوشی همراه خود را استفاده می‌کند؟
  • آیا به فعالیتهای بدنی زیادی مشغول است؟

بیشتر افراد خودکارهای تبلیغاتی، پاوربانک‌ها، USB درایوها، لیوان تبلیغاتی و وسایل آشامیدنی را نگهداری می‌کنند؛ زیرا یک نیاز مداوم را در آنها برآورده می‌کنند.

با توجه به توانایی‌های مجموعه‌های ارائه کننده هدایای تبلیغاتی از بسیاری جهات، شما گزینه‌های نامحدودی برای تهیه محصولات تبلیغاتی سفارشی دارید. بنابراین، برای یک انتخاب عالی که تاثیر گذاری مناسبی داشته باشد؛ کافیست مشتری شناسی را در اولویت کار تحقیقاتی خود قرار دهید.

بازگشت به لیست