مقالات راما گیفت

هدیه تبلیغاتی مدرسه

هدیه تبلیغاتی مدرسه

هدیه تبلیغاتی مدرسه یکی از شیوه های پرکاربرد تبلیغات است. همانطور که می‌دانید تبلیغات در دنیای کسب و کار حرف اول را می‌زند و هیچ کسب و کاری نمی‌تواند بدون تبلیغات پابرجا بماند و آینده خود را تضمین کند. یکی از شیوه های تبلیغاتی مهم و موثر در دنیای امروز تبلیغات، اهدای هدایای تبلیغاتی است.

هدیه تبلیغاتی هدیه ای است که از طرف یک کسب و کار به مخاطبان، مشتریان، همکاران و سایر افرادی که با آن‌ها در تعامل است داده می‌شود تا علاوه بر احترام به مخاطب و مشتری، باعث ماندگاری، یادآوری و ثبت یک برند و نام تجاری آن کسب و کار در ذهن مخاطب خود شود.دریافت هدیه همیشه باعث ایجاد حس ارزشمندی در انسان شده است. هدیه گرفتن به ما این حس را می‌دهد که برای طرف مقابلمان انسان ارزشمند و متفاوتی هستیم و او ما را دوست دارد. ایجاد حس احترام و ارزشمندی در مخاطب یکی از استراتژی های بازاریابی نیز می‌باشد و همین  امر باعث شده است تا کسب و کارها و مشاغل هرروز بیشتر از پیش به اهدای هدایای تبلیغاتی به مشتریان و کاربران خود اقدام کنند و از سویی استقبال مردم نیز از این هدایای تبلیغاتی بسیار زیاد است.

هدیه تبلیغاتی مدرسه تا چه حد می‌تواند تاثیر گذار باشد؟

کارشناسان بازاریابی و تبلیغات، اهدای هدیه تبلیغاتی مدرسه را یکی از بهترین و موثرترین شیوه های تبلیغاتی می‌دانند. کودکان و نوجوانان از جمله قشرهایی هستند که از هدیه گرفتن بسیار خوشحال می‌شوند. علاوه بر این ذهن آن‌ها برای ثبت و به خاطر سپاری یک برند یا کسب و کار هزاران برابر فعال تر و قوی تر از ذهن یک فرد میانسال یا بزرگسال است.

پس سرمایه گذاری برای تبلیغات بر روی کودکان و نوجوانان همیشه موفق بوده است و نتایج شگفت انگیز و قابل توجهی در بر داشته است. هدیه تبلیغاتی که شما به مدرسه اهدا می‌کنید تمام افرادی که با آن مدرسه سروکار دارند مثل دانش آموزان، مدیران و معلمان و همچنین اولیای دانش آموزان را درگیر خواهد کرد و مورد توجه آن‌ها قرار خواهد گرفت و باعث آشنایی، ثبت و ماندگاری برند شما در ذهن افراد بسیاری می‌شود. چه جایی برای تبلیغات بهتر از یک مدرسه که صدها نفر در طول سال به آن رفت و آمد دارند و هرسال افرادی جدیدی به آن وارد می‌شوند؟ اهدای هدیه تبلیغاتی مدرسه باعث می‌شود که هرسال صدها نفر برند و نام تجاری شما را ببینند و به خاطر بسپارند.

هدیه تبلیغاتی مدرسه برای دانش آموزان شامل چه کالاهایی است؟

با توجه به گستردگی و تنوع بسیار بالای لوازم التحریر و کالاهای مورد نیاز کودکان و نوجوانان در مهد کودک، مدرسه و دانشگاه، تنوع کالاهای که به عنوان هدیه تبلیغاتی مدرسه استفاده می‌شوند نیز بسیار بالاست. از جمله کالاهای پرکاربرد و پرطرفدار هدیه تبلیغاتی مدارس می‌توان به موارد زیر اشاره کرده:

کیف مدرسه تبلیغاتی

وسایلی که در مدرسه قابلیت چاپ تبلیغات را دارند

نیازی نیست که تنها وسایل کمک آموزشی و آموزشی و لوازم التحریر را به عنوان هدیه تبلیغاتی مدرسه در نظر بگیرید. هر وسیله و کالایی که در مدرسه مورد استفاده قرار می‌گیرد را می‌توان به عنوان یک کالای تبلیغاتی یا هدیه تبلیغاتی به کار برد و روی آن چاپ تبلیغات را انجام داد مثل:

  • فلاسک تبلیغاتی: شما با چاپ لوگوی خود بر روی فلاسک تبلیغاتی یا قمقمه های تبلیغاتی می‌توانید آن را به مدارس، مدیران و معلمان هدیه بدهید. فلاسک تبلیغاتی در محیط های اداری و آموزشی برای معلمان و مدیران بسیار کاربرد دارد و در معرض دید است.
  • ساعت تبلیغاتی: یکی دیگر از کالاهایی که خیلی هوشمندانه می‌توانید به عنوان هدیه تبلیغاتی مدرسه استفاده کنید ساعت تبلیغاتی است. ساعت رومیزی یا دیواری بهترین گزینه برای چاپ تبلیغات و نصب آن در دفتر مدرسه یا کلاس های درس، سالن ها، نمازخانه، کتابخانه، آزمایشگاه و غیره است.
  • لیوان تبلیغاتی: لیوان تبلیغاتی که یکی از پرطرفدارترین و پردرخواست ترین کالاهای تبلیغاتی از طرف کسب و کارها می‌باشد نیز گزینه بسیار مناسبی برای استفاده به عنوان هدیه تبلیغاتی مدرسه است. چاپ لیوان تبلیغاتی با نام شرکت و لوگوی تجاری شما می‌تواند مورد استفاده معلمان، اولیا و دانش آموزان در یک مدرسه قرار گیرد.
  • سه پایه بوم تبلیغاتی: سه پایه بوم تبلیغاتی یکی از کالاهای تبلیغاتی است که می‌توانید در هنرستان ها، آموزشگاه های هنری و مواردی نظیر آن برای استفاده دانش آموزانی که رشته نقاشی یا گرافیک هستند به کار ببرید.

 

چاپ اختصاصی هدیه تبلیغاتی مدرسه

علاوه بر تمام موارد ذکر شده در بالا می‌توان چاپ هدیه تبلیغاتی مدارس به صورت اختصاصی را نیز انجام داد. به عنوان مثال برای جشن های تکلیف، جشن الفبا، جشن اول سال و یا جشن آخر سال و غیره می‌توان هدایایی به صورت اختصاصی در نظر گرفت و روی آن تبلیغات انجام داد و به مدارس هدیه کرد تا در این جشن ها به دانش آموزان و والدین آن‌ها هدیه دهند. این هدایا می‌تواند هرچیزی باشد که برند و لوگوی شما بر روی آن چاپ شده است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *